נצחון 12 ברציפות להפועל קטמון. הפסד להפועל ירושלים



הקבוצה מליגה א׳ צפון במומנטום חיובי. ניצחון גם לבית״ר נורדיה

הקבוצות הירושלמיות מליגת המשנה והליגות הנמוכות, שיחקו היום(יום ו׳) במקביל, כל אחת במסגרת הליגה בה היא משתתפת.

נתחיל עם הפועל קטמון שיצאה היום למשחק חוץ מול מ.ס. גבעת אולגה במסגרת המחזור ה-18 בליגה א׳ צפון. קטמון ניצחה 2-0 משערים של מיכאל קירטבה בדקה ה-31, ושל שחר בלילטי בדקה ה-44. זהו ניצחונם ה-12 ברציפות של האדומים, והם ממוקמים במקום הראשון בטבלה עם 43 נקודות, יחד עם הפועל הרצליה, שלה הפרש שערים פחות טוב מזה של קטמון. במחזור הבא, האדומים יפגשו את אותה הרצליה במשחק חוץ משמעותי מאוד, בו המנצחת תפתח פער של 3 נקודות על יריבתה.

הפועל ירושלים אירחה היום את בית״ר ת״א/רמלה למשחק במסגרת המחזור ה-22 בליגה הלאומית. בסגל האדומים נכללו השחקנים החדשים שחתמו בקבוצה: עומרי קנדה, אופיר עזו, ניר מנצור, בר מזרחי, ואיציק אפריים. אך כל אלה לא עזרו על מנת להשיג 3 נקודות, והירושלמים הפסידו בתוצאה 2-1 לת״א/רמלה. את השערים לבית״ר כבשו דידייה קוגבניה בדקה ה-24, ואורי מגבו בדקה ה-48. אלירן שמש צימק בדקה ה-83. הפועל כעת נמצאת במקום ה-11 עם 26 נקודות במאזנה, בהפרש של 8 נקודות מהקו האדום. במחזור הבא תצא הפועל למשחק קשה מאוד מול בני יהודה שמובילה את הטבלה.

בעוד משחק שהתקיים במסגרת המחזור ה-14 של ליגה ג׳ מרכז, ניצחה בית״ר נורדיה את מכבי קריית עקרון בתוצאה 3-0. לנורדיה כבשו עוז אריאל בדקה ה-17, יניב כהן בדקה ה-35, ואלעד אברמסון בדקה ה-71. בית״ר נורדיה כרגע במקום השני עם 32 נקודות, והיא רחוקה 10 נקודות ממ.כ. חולון שמובילה את הטבלה. במחזור הבא תארח נורדיה את מכבי רחובות שנמצאת במקום העשירי, ובמאזנה 14 נקודות.

תמונה באדיבות flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה