בית״ר ירושלים ומכבי פ״ת נפרדו בתיקו 0:0



משחק מרובה מצבים בנתניה, אך ללא שערים. הקבוצות ימשיכו להיאבק על המקום הרביעי. ליגה לאומית: צמד לאופיר עמרם בניצחון הפועל ירושלים

בית״ר ירושלים ומכבי פ״ת נפרדו הערב(יום א׳) בתוצאת תיקו 0:0, במשחק במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל בכדורגל. המשחק נערך בנתניה בעקבות עונש הרדיוס שהוטל על הצהובים. בית״ר פתחה את המשחק עם שלומי אזולאי, עומר אצילי, וליביו אנטל בקישור, כאשר איציק כהן פתח כחלוץ בודד. סזאר ארסו וזאביק חיימוביץ הפצועים לא נכללו בסגל הקבוצה, ובמקומם פתחו טל כחילה, ודושאן מטוביץ׳, כאשר שמוליק מלול פתח בתור מגן שמאלי.

 

מהלך המשחק: בית״ר ירושלים פתחה את המשחק לא טוב, אך בדקה ה-15 היא הראתה סימני התעוררות, כאשר שלומי אזולאי שלח טיל מ-25 מטרים לעבר השער, אך הכדור שרק ליד הקורה. בדקה ה-25 שמוליק מלול הגביה כדור נהדר מצד שמאל לרגלו של איציק כהן, שלא הצליח להשתלט וביזבז הזדמנות מצויינת. בדקה ה-30 בית״ר זכתה בכדור חופשי, אותו אצילי הרים ישר לראשו של לידור כהן, שנגח מעל השער. בדקה ה-34 גם פ״ת הגיעה לההזדמנות כאשר עידן שמש קיבל כדור עומק מצויין, אך בעט לידיים של קליימן. ההזדמנות הגדולה של בית״ר ירושלים הגיעה בדקה ה-36. עומר אצילי עבר כמה שחקנים, מצא את אנטל במסירה מצויינת, אך הרומני בעט מעל השער. שתי דקות מאוחר יותר, לידור כהן בעט מרחוק, ניצן הדף למרכז הרחבה, אנטל קיבל את הכדור במצב אפילו טוב יותר מהמצב הקודם, אך איתמר ניצן עצר גם את הבעיטה שלו. בדקה ה-56 הצהובים יצאו למתפרצת, בסיומה בעט שמוליק מלול כדור החוצה. בדקה ה-68 חנן ממן הכניס כדור עומק מצויין לאיציק כהן, שבעט חלש לגופו של איתמר ניצן. שתי דקות לאחר מכן, חנן ממן הכניס שוב כדור ענק לרחבה, הפעם לשלומי אזולאי שנגח את הכדור החוצה. אלה היו הדקות של בית״ר, כאשר בדקה ה-71 ליביו אנטל קיבל את הכדור עם הגב לשער, הסתובב ובעט לידיים של איתמר ניצן. בדקה ה-84 אזולאי בעט כדור נפלא מהאוויר, אך לא הכניע את ניצן המצויין. 0:0 בסיום המשחק.

 

בית״ר ירושלים עדיין ממוקמת במקום הרביעי עם 44 נקודות, כאשר מכבי פ״ת רק עם 4 נקודות פחות במקום ה-6. במחזור הבא תתארח בית״ר בבלומפילד למשחק קשה מול האלופה מכבי ת״א.

 

במשחק נוסף שנערך במסגרת המחזור ה-31 של הליגה הלאומית, ניצחה הפועל ירושלים 0:2 את הכח ר״ג. אופיר עמרם כבש את השער הראשון מפנדל בדקה ה-25, ואת השני בדקה ה-68. הפועל ירושלים כעת מובילה את הפלייאוף התחתון עם 41 נקודות, ובמחזור הבא היא תפגוש את הפועל נצרת עילית שממוקמת במקום ה-14 עם 30 נקודות.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה