תיקו 1:1 בין בית״ר ירושלים להפועל ב״ש



אופיר קריאף כבש בדקה הראשונה, ברדה השווה בדקה ה-75. בית״ר עדיין במקום הרביעי

בית״ר ירושלים והפועל ב״ש נפרדו הערב(יום א׳) בשיוויון 1:1, במשחק שנערך באיצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-31 של ליגת העל בכדורגל. הירושלמים אירחו את המשחק במגרשה של פ״ת בעקבות עונש הרדיוס שהוטל עליהם. אופיר קריאף חזר להרכב הפותח בתור בלם לצידו של טל כחילה, וזאת בשל פציעתם שך סזאר ארסו וזאביק חיימוביץ׳. דושאן מאטוביץ׳ חזר לתפקיד המגן השמאלי, בעקבות הרחקתו של דור מלול. לידור כהן חזר להרכב הפותח לאחר שנעדר בגלל פציעה. כהן פתח בחוד על חשבונו של איציק כהן. גם חנן ממן פתח ב-11 של גיא לוי.

 

מהלך המשחק: עברו 45 שניות, ובית״ר ירושלים עלתה ליתרון. כדור קרן של הצהובים הגיע לרגליו של קריאף, שהשתלט על הכדור במרכז הרחבה, ובעט לפינה של אג׳ידה. 1:0 לבית״ר. ההזדמנות הבאה של הירושלמים הגיעה רק בדקה ה-17. התקפה יפה של הצהובים הסתיימה בבעיטה של חנן ממן מעל השער. כעבור 2 דקות גם אנטל קיבל הזדמנות מצויינת כשעמד לבד מול אג׳ידה, ובעט את הכדור לגופו של השוער. באר שבע הגיעה להזדמנות משלה בדקה ה-25. בוזגלו בעט מרחוק החוצה. בדקה ה-31 גם אצילי קיבל הזדמנות לכבוש, אך בעט מעל השער. סיראז׳ נסאר ניסה בעיטה מרחוק בדקה ה-34, אך הכדור שרק ליד העמוד של קליימן. נסאר בעט מרחוק שוב בדקה ה-41, והבעיטה המטעה שלו נהדפה ע״י קליימן לקרן. בדקה ה-44 כדור חופשי של אצילי נהדף ע״י אג׳ידה לקרן. 1:0 לבית״ר במחצית. ב״ש פתחה את המחצית השנייה טוב יותר. קרן שלה הגיעה לראש של ארבייטמן בדקה ה-60, אך הכדור חלף ליד העמוד של קליימן. בדקה ה-67 כדור עומק של אצילי הגיע ללידור כהן שניסה להקשית מעל אג׳ידה, אך השוער אסף את הכדור עם יד אחת. בדקה ה-71 בוזגלו בעט כדור חופשי לידיים של קליימן. לאחר 4 דקות באר שבע השוותה. התקפה מתפרצת של האדומים הסתיימה בבעיטה של ברדה לרשת. 1:1. מליקסון הגיע למצב בדקה ה-85, אך הבעיטה שלו נהדפה ע״י קליימן. איציק כהן ניסה בעיטה בצד השני לאחר 2 דקות, אך גם ההזדמנות שלה נעצרה ע״י שוער האדומים. בדקה ה-89 שלומי אזולאי הגביה כדור מצויין לדסה, אך המגן בעט מעל השער וביזבז הזדמנות גדולה. בדקה ה-91 דסה הגביה כדור טוב לראש של איציק כהן, שנהדף לקרן. 1:1 בסיום.

מאמן בית״ר ירושלים, גיא לוי, התייחס למשחק בסיום: ״אנחנו מתבאסים על התיקו, המחצית הראשונה שלנו הייתה מעולה, היה פשוט תענוג, ואת זה צריך לקחת להמשך. מחצית שנייה הייתה פחות טובה, כי יש עוד קבוצה על המגרש. הוצאנו הרבה אנרגיות בחלק הראשון, הייתה נפילה פיזית בחצי השני. השחקנים יעבדו על עצמם מהבחינה הזאת.״

 

בית״ר ירושלים במקום הרביעי, אך באופן זמני. כבר מחר חיפה יכולה להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של בית״ר ירושלים(45), ובזכות הפרש שערים טוב יותר, יכולה הקבוצה מהכרמל לדלג מעל הצהובים בטבלה.

 

במחזור הבא תחזור בית״ר לטדי, כשתארח את עירוני קריית שמונה.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה