סלובודאן דראפיץ': "אנחנו רוצים לעלות לתת הכל ולנצח"



התאחדות הכדורגל האירופית פרסמה את הסעיפים שיעמדו נגד הצהובים. גם הבלגים יעמדו לדין. דראפיץ': "מותר לנו לחלום". משטרת ירושלים השלימה את היערכותה למשחק הגומלין

אופ״א(התאחדות הכדורגל האירופית) פרסמה אמש(יום ד׳) כי בית״ר ירושלים תעמוד לדין משמעתי בעקבות אירועי שרלרואה מלפני כמעט שבוע. הסעיפים שיעמדו נגד בית״ר הם: התנהגות גזענית של האוהדים, הצתת והשלכת אבוקות וחפצים, התנהגות בלתי הולמת של האוהדים, שלט לא חוקי, והתנהגות בלתי הולמת של הקבוצה(זאת בעקבות מספר הכרטיסים הרב שקיבלו שחקני בית״ר).

גם המארחת באותו משחק, שרלרואה, תועמד לדין בעקבות התנהגות גזענית של אוהדיה, הצתת והשלכת אבוקות וחפצים, וארגון לא מספק.

ועדת המשמעת תתקיים מחר, כאשר ההערכה היא כי הקבוצה תספוג קנס כספי גבוה.

 

משטרת ירושלים השלימה היערכותה לקראת משחק הכדורגל, במסגרת מוקדמות הליגה האירופית שיתקיים הערב. כ- 120 שוטרים וכ- 120 סדרנים יתפרסו ביום המשחק החל משעות הצהרים באצטדיון ומחוצה לו לשמירת הסדר והביטחון, הסדרה והכוונת התנועה.

שערי האצטדיון ייפתחו לכניסת קהל החל מהשעה 18:00.

משטרת ירושלים תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירה על הסדר והביטחון במטרה לאפשר חווית ספורט חיובית לקהל האוהדים שיגיעו.

המשטרה תבצע בידוק מוקפד לאיתור ומניעת החדרת חפצים אסורים ומסוכנים, ותבצע פיקוח ואכיפה כלפי אוהדי הקבוצה שהורחקו ממשחקי הקבוצה.

המשטרה תפעל בנחישות ותגלה אפס סובלנות כנגד כל מי מאוהדי הקבוצות אשר ינסה להפר את הסדר, את שלום הציבור ובטחונו.

אוהד שיפר את הסדר או את חוק איסור האלימות בספורט יוצא מתחומי המגרש, ו/או יעוכב לחקירה פלילית. 

שוטרי התנועה ייפרסו ויסייעו בהכוונת והסדרת התנועה באזור האצטדיון.

המשטרה קוראת לאוהדי הקבוצות להישמע להוראות השוטרים, לשמור על הסדר, לאפשר ולהנות מחוויית ספורט חיובית.

 מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ', התייחס למשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה הכי טוב שיש, יש קצת בעיות. שתי אדומים, ירוחם פצוע. אנחנו נשתפר ממשחק למשחק.. אנחנו רוצים לעלות ולתת הכל כדי לנצח. הלוואי ששרלרואה ישחקו עם 9 שחקנים כמונו, אז היינו יכולים לנצח גם 5:1. אני לא רוצה לחלום, אבל אם הם יבואו שאננים קצת, ואנחנו עם מוטיבציה אז מותר לחלום. אני מנסה לשלב אופטימיות לאור כל מה שקורה מסביב לקבוצה. נתקדם צעד צעד, גם אם לא נמשיך באירופה, אנחנו רוצים להתרכז בליגה שלנו. וזאת המטרה הכי גדולה." לגבי עזיבה אפשרית של שחקנים: "הבטיחו לי שכל השחקנים נשארים, אני לא מתעסק בזה." לגבי האוהדים: "אני מתעסק רק במה שקורה במגרש." לגבי אלי טביב אמר המאמן: "אני מבין את הכאב שלו. הרגשנו שהשנה יש לנו קבוצה טובה יותר משנה שעברה, ועכשיו כואב לו מה שקורה מסביב למגרש." לגבי עומר נחמני שהוחלף במחצית הראשונה במשחק הראשון מול הבלגים: "עומר נחמני נכנס לא טוב למגרש, ובניגוד למה שאני דוגל בו, החלטתי להוציא אותו במחצית הראשונה כדי לרענן." אושרי דודאי, דובר הקבוצה הוסיף: "הפרסומים שרצים ברשת קוראים לאוהדים להגיע למגרשים. מחר כולנו בית"ר ירושלים. מחר זאת ההזדמנות לקהל להראות שהם חלק אינטגרלי מהמועדון. יצא לי היום לשבת בועדת חוקה של כנסת ישראל. שם דובר שלא כל אירגון לה פמיליה הוא קהל רע. חלקם מעודדים ותומכים, ואנחנו צריכים אותם מחר." לגבי אלי טביב: "אלי בנאדם אחראי, לגבי ההחלטה שלו אם להגיע למשחק מחר, אפשר להבין אם לא יגיע. הוא חווה עלבון קשה. ואם הוא לא יגיע צריך להבין. שבוע שעבר זאת הייתה סיטואציה לא פשוטה מבחינתו. אם יחליט אלי לעזוב, הוא יעשה זאת באחריות מלאה. הקבוצה הזאת לא תתפרק." פליס מאזו מאמן שרלרואה התייחס למשחק: "הרושם הראשוני הוא שהמגרש נהדר. אני מקווה שמחר נעשה משחק טוב. זה משחק קשה, אנחנו צריכים מנטליות חזקה, ולהיות מרוכזים, כי אנחנו יודעים שבית"ר רוצה לנקום." על הסיכויים הגבוהים לעלות אמר: "משחק זה משחק, התוצאה של המשחק הראשון היא לטובתנו, אבל זה לא יספיק אם לא נשלים את העבודה."

כידוע בית״ר ירושלים צריכה לנצח 4:0 על מנת לעבור שלב, כאשר אם תנצח 5:1 הקבוצות ילכו להארכה, וכל תוצאה אחרת בהפרש של 4 שערים לטובת הבית״רים לא תספיק, שכן מספר שערי החוץ של הבלגים יהיה גבוה יותר, והצהובים לא יעברו לשלב הבא. לפיכך, הקבוצה נערכת בהתאם, וככל הנראה תעלה במערך התקפי יותר שכולל גם את החלוץ איציק כהן.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה