קרא "מוחמד חזיר" ונעצר



בעקבות סרטון שהגיע למשטרה, בו נראה צעיר יהודי קורא קריאות ׳מוחמד חזיר׳ בעיר העתיקה, עצרו הבוקר (ב') שוטרי מרחב דוד את הצעיר עם הגיעו לכותל המערבי והוא מועבר כעת לחקירה במרחב דוד

 המשטרה עצרה הבוקר (ב') נער החשוד שהשתתף אתמול בהתפרעויות בהר הבית בירושלים. על פי החשד, הנער היהודי קרא לעבר המתפללים המוסלמים "מוחמד חזיר"

סרטון שהגיע למשטרה מציג צעיר יהודי קורא קריאות ׳מוחמד חזיר׳ בעיר העתיקה, כאמור, הצעיר נעצר הבוקר והוא מועבר כעת לחקירה במרחב דוד. נדמה כי הקריאות "מוחמד חזיר" הפכו לתופעה רק בשישי האחרון, נעצרה צעירה יהודייה שתועדה בתקשורת הערבית בהר הבית כשהיא צועקת "מוחמד חזיר". 

משטרת ירושלים מדגישה ומבהירה כי תגלה אפס סבלנות כלפי כל נסיון להפר את שלום הציבור ותפעל בנחישות למצות את מלוא הדין עם כל מי שינסה לעשות כן, מכל צד שהוא וללא משוא פנים.

בתנועת חוזרים להר הגיבו הבוקר למעצר אחד מפעיליה בכניסה להר הבית ואמרו: "אנו נדהמים פעם אחר פעם מהיעילות של משטרת ישראל כאשר מדובר ביהודים ומצפים ממנה לפעול באותה יעילות ולעצור באופן מידי את הפורעות הערביות שמקללות ומטרידות את העולים היהודים להר מדי יום וגם בדקות אלו ממש".


תמונה: מהמהומות אתמול בהר הבית, באדיבות חטיבת דובר המשטרה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה