חליפות, ווסטים, קטיפה בוהו וג'ינסים הם רק חלק מהטרנדים החמים לעונת החורף הקרובה. אז מה הכי הולך ואיך לובשים?

בוקר של חורף בעיר אחת וקיץ בעיר אחרת ועדיין מבחינתי זאת העונה המושלמת לצאת מהבית, לטייל, לקחת את הכלב לים או לנסוע עם הבעל לחופשה. אבל אין לי זמן לחופשה, אין לי כלב ובעלי לא בקטע. אז זה הוסר מהליסט שלי.

אז לפני שאתן יוצאות מהבית למסע קניות לכבוד מזג האויר הלא ברור/ חורפי, אמליץ לכן על הטרנדים החמים לימים הקרובים. מה אתן חייבות בארון שלכן? למה יש טרנדים שאף פעם לא יצאו מהאופנה ואיך חליפות הפכו לפריט הכי מאסט?

בוהו אין דה האוס - אל תמהרו להסיק מסקנות מוטעות לגבי הטרנד שרוצה להישאר איתנו כל העונה הקרובה. האורך הנכון הוא מידי והבד דקיק, נע בין שקוף לאטום ובדר"כ תראו אותו עם תוספת ריקמה. שמלות הבוהו עשירות בבד ומזכירות לנו את שנות ה-70 עם קריצה אידניאנית והסטייל החופשי.

אייטיז האני! - יש פריט שלעלם יזכיר לנו את האייטיז וזאת הקטיפה - שנות השמונים ממשיכות לשמש כהשראה אופנתית והעונה נראה לא מעט קטיפה, צווארונים עם קשירת פרפר וצבעוניות משגעת בסריגים, חצאיות ומעילים. אדום, ירוק, צהוב וכחול הם צבעי בסיס והם הולכים לככב. גזרת האוברסייז אומנם עדיין חיה ובועטת אך העונה נראה לא מעט גזרות עם חגורת מותן או שרוך לקשירה.
זמש סימן קריאה! - אחד השחקנים המרכזיים בעונה הקרובה הוא בד הזמש (העור ההפוך) שמגיע העונה בגווני חום, חרדל, כתום, קאמל, בורדו וכמובן שחור. הוא יגיע בחולצות מכופתרות, מעילים קצרים ומכנסיים קצרצרים. בשילוב עם גרביון ומגף - לאב לאב לאב!!!!
ג'ינסים - כמו שהבנתן גם בד הדנים לא מתכוון ללכת לשום מקום, להיפך - בחורף הקרוב נראה אותו במעילים ארוכים, חולצות, שמלות מחוייטות, ווסטים וגזרות פדלפון. מעולם הג'ינס לא היה רלוונטי כמו היום!

חליפות שני חלקים - הלוק המחויט יוצא מהמשרד היישר לרחוב, וזה הזמן לחשוב מחדש על חליפת שני החלקים האהובות. הביטוי לצאת מחוץ לקופסא מקבל פרשנות רכה עם גוונים חדשים ואלגנטיים כמו כחולים וירוקים עדינים. 

החלק העליון יכול להיות ווסט או אפילו בלייזר והמכנסיים מחוייטים, פדלפון או מכנסיים שנחתכים באזור הקרסול.

ואני אומרת - הכל עניין של שילובים נכונים והתאמות, בסופו של דבר מעצבי העל לוקחים כל הזמן השראות מעשורים קודמים ומתרבויות קודמות.

עונה מהממת וכייפית מלא באופנה ישראלית,

ברנדה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה