יקרה שלי את לא לבד בכל המצב ההזוי הזה, בכל הפחד שגורם לכולם לא לבקר אותך ולגרום לך לאושר שאת מרכז העניינים...כמו שאת אוהבת. את אוהבת לארח ופתאום כולם סביבך מתלבטים, אם כדאי להגיע ולפרגן לך בדיוק כמו שאת מפרגנת לכל העולם. זה היופי יש בך מקום לכולם. איפה כל החברים שלך? הילדים האהובים שלך? כל הבליינים שאוהבים להגיע אלייך קצת ליהנות? האם את בכל זאת מרגישה לבד? אני כותבת לך מכתב שהייתי צריכה לכתוב לפני הרבה זמן

לפני שש שנים כשהחלטתי להיכנס לתוך ליבך, לא תיארתי לעצמי שאת כל כך מתוסבכת אבל כל כך דומה לי בהמון מובנים. אנשים יכולים להתאהב בך או ממש לא להתחבר אלייך ולמסר שאת מעבירה. לא כולם יודעים שאת יפה מבחוץ וגם מבפנים, שיש לך מקום לקבל את כולם ללא תנאים ובעיקר שיש לך מה להציע. כמה שאת צנועה וכמה שאת מיוחדת, בזמנים קשים כאלה אני מוצאת את עצמי יותר מחוברת אלייך, לתחושותייך ולאהבה שאת ממשיכה להעניק. לעולם תהיי מרכז העניינים וגם הידועים ביותר יגיעו אלייך לבקר וליהנות מהכנסת אורחים, כי את אחת ויחידה שיכולה לשנות את כל התמונה.

ההתלבטות אם יגיעו או לא לבקרך כואבת לך ממקום אמיתי, כי הרי את רגילה למצבים מפחידים הרבה יותר, קשים יותר ומסוכנים יותר. אף פעם לא היססת לפתוח את דלת ביתך לכל מי שיגיע לאכול, לשתות, לטייל ואפילו לבלות אצלך גם בפינות הכי חשוכות. יש לך הרבה חברים שאוהבים אותך ונלחמים על אהבתך בכל יום מחדש, ושוב..את אוהבת להיות מוקד הרעש. זה למה אני אוהבת אותך ולא לקח לי הרבה זמן להתחבר אלייך, כי את מזכירה אותי בהמון מובנים ויש עלייך לא מעט מחלוקות אם נודה באמת.

תני לי להרגיע אותך ולומר לך כי כולנו איתך, האמיתיים שבנו לא יעזבו אותך גם אם להבות יכו מן השמיים. את שלנו ואנחנו שלך לעולמי עולמים ונמשיך להגיע ולהתארח ואפילו להתנחל כל עוד אנחנו יכולים. אם יש בירה טובה, אוכל טוב ומוסיקה טובה אז בכלל מצאת לנו מקום לבלות בו את סוף השבוע בצורה הכי פרועה. כי את מציעה לנו דברים טובים ומפתים ובעיקר מצחיקים כי הם שלנו- מיוחדים. לא יודעת למה מרגיש לי נכון לנסות ולכתוב בחרוזים, אבל זה יוצא ממני באהבה שלמה ומותיר אותי ללא ספקות מיותרות על נאמנותי אלייך ולחומותייך.

אל דאגה ירושלים יקרה שלי... את לא לבדך כולנו צועדים יחד איתך!

חברים יקרים, אני פונה אליכם בימים אלה לא להישאר אדישים למצב הביטחוני ולהמשיך להחיות את העיר היפה שלנו בכל ההיבטים. צאו לרחובות ותטיילו, תמשכו תשומת לב של אנשים להגיע לבקר בעיר המיוחדת הזו, בחומות המיוחדים שלה וגם לשתות בירה טובה באחד הפאבים בעיר. האווירה הירושלמית פה בכל הכוח ולא ניתן לעסקים ומקומות הבילוי לקרוס. נחזק את כל מי שצריך את אהבתנו, וזאת בעיקר בשביל ירושלים שלנו.

בסוף השבוע יתקיימו מס לא מבוטל של מסיבות והפקות יום הולדת, פאבים יפתחו את שעריהם ויהיה ניתן לבלות- אל תאכזבו את אנשי הלילה שעושים לא מעט בשביל העיר. אני קוראת לכם לצאת ולמלא את מקומות הבילוי באהבה רבה. על פי התכנונים בקרוב, יפתחו מספר מקומות חדשים ומרעננים עבור ירושלים שתוכל להניף את חיי הלילה בעיר גבוה. קצת סבלנות והמון בהצלחה.

עד סוף שבוע הבא, צאו ותבלו ותיהנו מהעיר הכי מיוחדת בעולם

זכרו- אם שותים לא נוהגים

תהיו ערניים סביבכם

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה