לראשונה שיתוף פעולה בין 'קבוצת טובול' לבין האקדמיה לעיצוב ואמנות 'בצלאל'



ארבעה בוגרי 'בצלאל' נבחרו להציג את עבודותיהם בתחום עיצוב קרמיקה וזכוכית, באולם התצוגה החדש והיוקרתי של קבוצת טובול במודיעין

לראשונה יתקיים שיתוף פעולה בין קבוצת 'טובול' לבין אקדמיה לעיצוב ואמנות 'בצלאל'. במתחם התצוגה החדש של קבוצת טובולבמודיעין יוצגו עבודותיהם של ארבעת בוגרי מגמת עיצוב ב"בצלאל".

"קבוצת 'טובול' שמה לה לדגל את טיפוח הדור הצעיר ובניית קשר ארוך טווח עם מעצבים ואדריכלים, כולל פרויקטים חברתיים ייחודים. אני מאד גאה ושמח על התערוכה הראשונה במספר באולם התצוגה שלנו במודיעין ומזמין את כל חובבי האמנות, העיצוב והאדריכלות להגיע ולהינות מהתערוכה ובמקביל להתרשם מהאולם המרהיב והחדשני שלנו " אומר סימוטובול הבעלים של קבוצת 'טובול'.

אולם התצוגה החדשני של קבוצת 'טובול' משתרע על פני 1,200 מ"ר וכולל  מגוון רחב של דוגמאות מרהיבות וחדשניות,אביזרים,מכלול פתרונות ומענה מלא לצרכי הלקוח. האולם הינו חלק ממתחם הלוגיסטיקה החדש של קבוצת טובול שעלות הקמתו עמדה על עשרות מיליוני ש"ח .

ארבעת הבוגרים ממגמת עיצוב קרמיקה וזכוכית אשר נבחרו להציג את יצירותיהם הם :

גור ענבר–מציג את Su:"SU בטורקית זה מים. השם נבחר מתוך מקור ההשראה הראשוני לעבודה, מסיפורים של אנשים שרחצו בעבר בחמאם הטורקי הירושלמי שפעל עד שנות ה-70. בעבודה רואים אגן לשטיפה ורחצה, יצוק בחומר נמוך מזוגג בלאסטר פנינה.בפרויקט ניסיתי לפרוש הצעה של חלל רחצה ציבורי עכשווי,מתוך השענות על תרבויות שונות  של רחצה ציבורית והתייחסות להיסטוריה המקומית של התופעה".מסביר גור ענבר.

עדי טל–מציגה את סומק|blushing:"בניסיון לחשוף מבנה פנימי ולמלא בצבע מקומות נסתרים, יצאתי לחקור איך פועלת מערכת ההובלה בצמח. בעבודה גופי תאורה אשר נצבעו בעקרון העלייה הנימית על פיו נוזלים המטפסים בצינורות צרים כנגד כוח המשיכה, ועבודת וידאו אשר מדגימה את הצביעה, 12 צלחות פורצלן המרכיבות תמונת שטיח". אומרת עדי טל.

נועה ראזר–מציגה את 'מערכת ישיבה עירונית': "אני מציגה מערכת ישיבה המורכבת ממושבים קרמים מסתובבים, המושבים מחוברים בבסיסם ומתחת לרצפה למערכת גלגלות כך שכאשר אדם יושב ומסתובב בכיסאו, הוא מסובב, למעשה, אדם נוסף". מסבירה נועה ראזר.

דפנה לוי–מציגה את סימני פיסוק:" אני אוהבת, חוקרת, מתבטאת ויוצרת בחומר קרמי. יצרתי עבודת רצפה עגולה שקוטרה 90 ס"מ ומורכבת ממאות פיסות קרמיקה היוצרות שכבות היוצאות מהפנים אל החוץ. העבודה עוסקת במרחב וגבולו והרחבת הגבולות ושבירתם לעבר מרחב גדול יותר" מספרת דפנה לוי.

אולם התצוגה הוקם כחלק ממתחם הלוגיסטיקה המודרני והחדשני של "קבוצת טובול" המשרת את כלל מדינת ישראל.  באולם ניתן למצוא את העיצובים החדשניים והאיכותיים ביותר מאיטליה,ספרד וסין. מוצגים למעלה מ-1000 לוחות תצוגה ומאות מתקני ברזים, כיורים ואביזרים. בנוסף, באולם הותקנו מערכות מדיה חדשניות ומתוחכמות המעניקות ללקוח חוויה של חדשנות, שירות וחווית קניה מלאה ומושלמת.

מלבד העיצובים החדשניים והמוצרים האיכותיים, בקבוצת טובולשמים דגש על שירות וליווי הלקוחות לאורך כל הדרך. באולם  התצוגה החדש ניתן למצוא צוות מעצבים מקצועי שמטרתו להעניק חווית קניה איכותית ללקוח, כמו גם ייעוץ בהתאמה אישית לצרכיו. אולם התצוגה במודיעין משרת כיום מגוון לקוחות מפרויקטים שונים ונותן מענה לאדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים וכמובן גם ללקוח הפרטי.

קבוצת טובול שמה לעצמה מטרה להנגיש את המתחם לנכים ואכן, האולם עצמו מונגש לנכים ואף אתר האינטרנט החדש מותאם  לבעלי צרכים מיוחדים. הקבוצה אף קיבלה את תו אמון הציבור.

חברת טובול קרמיקה הינה יבואנית מובילה בתחום הריצוף והכלים הסניטרים של המותגים המובילים בעולם ומשווקת את מיטב היצרנים בישראל. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרים: כליםסניטרים, אריחיקרמיקה, גרניטפורצלן, אבן, פרקטים, דלתותועוד. בין לקוחות החברה: לקוחות פרטיים, אדריכלים, מעצבים, קבלני בניין וחברות בנייה מהמובילות במשק.

תמונות: אביב נווה וסשה פליט.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה