סגן ראש העיר הפורש: בעיר ירושלים צריכים לייצר יחידות דיור"



אחרי שבע שנים בתפקיד, סגן ראש העיר ומחזיק תיק תכנון ובנייה ביים את תפקידו, בראיון פרידה לרדיו ירושלים הוא אומר: "הגיע הזמן לפנות את הכיסא לחבר'ה הצעירים"

בחודש יוני האחרון, קובי כחלון, שימש כסגן ראש העיר וראש ועדת התכנון המקומית של עיריית ירושלים, הודיע לראש העיר, ניר ברקת כי הוא מסיים עבודתו בעיריית ירושלים בחודש נובמבר הקרוב.

ביום חמישי בישיבה של מועצת העיר, נפרדה המועצה מכחלון והודיעה על מחליפו בתקפיד, סגן ראש העיר מאיר תורג'מן.

בראיון פרידה ברדיו ירושלים בתכנית 'בדרך הביתה' בהגשת שלום אורן אמר היום (א') כחלון: "אני "בדיוק לפני 7 שנים הגעתי לעירייה ובזמנו קבענו קדנציה בת 5 שנים, חמש השנים הללו חלפו במהירות, ולאחר מכן סוכם על שרות של שנה נוספת, אלא שבתום השנה שוב נקראתי לדגל- והמשכתי עד הלום, כעת הגיעה הזמן לפנות את הכיסא לחבר'ה הצעירים". לגביי ההגירה מירושלים והבנייה מחוץ לה אמר כחלון "אנחנו בעיר ירושלים צריכים לייצר יחידות דיור, אין כאן דירות ואנשים עוזבים את העיר. צריך לקבל את ההחלטה מתוך אחריות כוללת. אחד הדברים היותר מעניינים בתפקיד הזה הוא לקבל החלטות, זה קשה אבל צריך לעשות זאת. איך המחירים יירדו כשיש פחות יחידות דיור, בכל מקום שבונים מחירי הדירות ירדו אבל כל עוד אנחנו נשארים עם אותו מספר דירות המחירים לא יירדו. היום במרכז העיר יש פוטנציאל לבנייה". 


תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה