ליגה לאומית: הפסד נוסף להפועל ירושלים, קטמון ניצחה את יבנה



הפועל ירושלים במקום האחרון אחרי הפסד להרצליה, קטמון ניצחה 0:1. ליגה ג׳ מרכז: ניצחון שלישי העונה לבית״ר נורדיה

הפועל ירושלים והפועל קטמון קיימו היום(יום ב׳) את משחקיהן שנעלו את המחזור התשיעי בליגה הלאומית, כאשר הפועל ירושלים הפסידה למכבי הרצליה בחוץ 2:0, וקטמון ניצחה 0:1 את מכבי יבנה.

נתחיל עם הפועל ירושלים, שנועלת את הטבלה גם לאחר המחזור הזה, הפסידה למכבי הרצליה 2:0, והיא נמצאת בצרות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך במחצית השנייה ג׳ורדן פושה כבש צמד. השער הראשון היה בדקה ה-74, והשני בדקה ה-85. אנתוני וורן מהפועל צימק בדקה ה-90, אך זה לא עזר לאדומים. עמית בן שושן, שחתם ביום שישי בשורותיה של הפועל, לא נכלל בסגל. הפועל עאמור ממוקמת אחרונה עם 6 נקודות בלבד, ובמחזור הבא היא תצא לקרב חוץ קשה מול נצרת עילית.

הפועל קטמון לעומת הפועל ירושלים, ניצחה את מכבי יבנה משער של שי מזור בדקה ה-56. הניצחון הזה נתן לאדומים הרבה אוויר לנשימה, כאשר הם במקום ה-9 עם 12 נקודות, יחד עם בית״ר ת״א רמלה. במחזור הבא ״תארח״ קטמון את אשקלון באצטדיון בלוד.

בליגה ג׳ מרכז, בית״ר נורדיה ניצחה את מכבי קריית עקרון 1:4, במשחק שהתקיים בקריית עקרון. רן דדיה כבש את השער הראשון בדקה ה-15. עוז אריאל הוסיף את השני כשלוש דקות מתחילת המחצית השנייה, אלעד אברמסון המצויין כבש את השלישי בדקה ה-78, ומשה אלקבץ סיים את חגיגת השערים הצהובה עם שער בדקה ה-87. קריית עקרון הספיקה לצמק מהנקודה הלבנה בדקה ה-90 מרגליו של אורן קירחיש. במחזור הבא תארח נורדיה את מ.כ. צעירי לוד.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה