תוציאי את הארנק, תיקחי יום חופש וצאי לעשות שופינג. סופשבוע של מבצעים והנחות מגיע עד אלינו. ולמה יום שישי הוא שחור?

"את כבר בחו"ל אז תטיילי, תראי מקומות, כנסיות, בתים מדהימים, נופים."

נופים? כנסיות? זה פחות בשבילי. מה שכן, אם אומרים לי שופינג, אני באה. בכל נסיעה שעשיתי מסביב לעולם אני יכולה למנות לכם את מספר הקניונים בכל מקום שהייתי בו, מי השווים יותר ומי פחות, איפה אפשר למצוא דברים שווים במחירים סבירים וכמובן שלא אתפשר על איכות אז גם בזה אוכל לשפוך ולספר רבות. 

ולא רק קניונים, גם שווקים מדהימים. 
אז אתם בטח מחכים שאגלה לכם את כל סודותיי על השופינג המושלם. 
ואני אומרת צעד צעד… נתחיל במה אפשר לרכוש ובזול בשבוע הקרוב. 

"יום שישי השחור" מתקרב ובא אלינו והוא לגמרי חג השופינג הגדול שכל האמריקאים מחכים לו. הוא  אחד הימים החשובים בצרכנות בארה"ב והוא כינוי ליום שישי שלמחרת חג ההודיה, שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד.

ולמה הוא שחור? לא כי אנחנו באבל, נהפוך הוא. אנחנו מתים על הנחות ומאוד שמחים ביום הזה. ואני דווקא חושבת ששחור זה צבע חיובי שמסמל את הכל חוץ מעצב. פעם גם חשבתי שאתחתן בשמלת כלה שחורה אבל כולם חשבו שהשתגעתי לגמרי אז הלכתי על הבייסיק.

ולמה קוראים ליום הזה "שישי השחור"? בשל הסימון שהיה נהוג בספרי חשבונות, בהם הצבע האדום סימן הוצאות והפסדים, והצבע השחור סימן רווחים.

אז בואו ניתן לאמריקאים קצת להרוויח מחג הקניות המשוגע ומסתבר שגם אנחנו בארצנו הקטנטונת יכולים לקחת חלק בחגיגות השופינג הגדולות.

הרבה רשתות אצלנו מצטרפות לסיילים כשחלקן מציעות הנחות סמליות כמו הנחת מע"מ של 17% (כמו קסטרו למשל) וחלקן בהנחות גדולות הרבה יותר עד כ-70% הנחה (מנגו, זיפ, נעלי אלדו ועשרות אתרים אינטרנטיים).

בפקטורי 54 תוצע הנחה של 25% על 100 פריטי אופנה שזה שווה ומגניב. רק קחו בחשבון שחלק מהרשתות יציעו לכם הנחות על קולקציות קודמות.
בארה"ב למשל הטירוף הוא על הכל כולל הכל - אבל עד שנגיע אליהם יש לנו עוד הרבה להשלים בדרך.
באופן מסורתי אל מול הטירוף של הבלאק פריידי (ואחריו הסייבר מנדיי) יצויין יום ללא קניות במטרה לעורר את המודעות לתרבות אמיתית ושאולי יגרום לי באמת להתחיל להסתכל על נופים, כנסיות ודברים מרתקים אחרים.
סופשבוע מלא בקניות ואופנה,
נשיקות, בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה