מותגי הרכב פיאט ואלפא רומיאו בירושלים חנכו אולם תצוגה חדש



השבוע נחנך אולם תצוגה חדש של מותגי הרכב פיאט ואלפא רומיאו. רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ הגיע במיוחד לקבוע מזוזה. המוזמנים זכו גם ליהנות מתצוגה נוסטלגית ומרהיבה של רכבי אספנות של אלפא רומיאו וממנות איטלקיות אותנטיות בניצוחו של השף אסף גרניט

האירוע התקיים באולם התצוגה החדש בירושלים, בשכונת תלפיות. הערב התקיים בהנחייתו של יגאל רביד, ולראשונה נחשף דגם של אלפא רומיאו  Spider C4.

ניר בן שלמה, סמנכ"ל חטיבת הרכבים הפרטיים בקבוצת סמל"ת אירח את ממלא מקום וסגן ראש עיריית ירושלים, מאיר תורג'מן לרגל השקת אולם התצוגה החדש, "אולם הקונספט החדש בירושלים תואם את התפיסה השיווקית של החברה המתמקדת בחוויית הקניה של הצרכן בבואו לבחור את רכב הנחשק תוך שמירה על ערכי המותגים פיאט ואלפא רומיאו.

ה- Spider C4, רכב הספורט הנחשק של אלפא רומיאו בגרסה הפתוחה עם ביצועים ספורטיביים ומאפייני נהיגה טהורים ומרגשים הכוללים הנעה אחורית בעלת מנוע 1.75 ליטר טורבו ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמד TCT , תאורה ראשית בטכנולוגיית Xenon ועוד".

קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט ואלפא רומיאו השיקה את אולם התצוגה החדש בהשקעה של למעלה ממיליון ש"ח. אולם התצוגה תוכנן ועוצב על פי, קונספט המשלב חווית קניה ללקוח והדגשת ערכי מותגי האיטלקיים, פיאט ואלפא רומיאו.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה