לאחר פנדלים: בית״ר העפילה לחצי גמר גביע הטוטו



בית״ר ירושלים ניצחה את ב״ש בבעיטות עונשין לאחר 1:1 בסיום 120 דקות. גבאי כבש נגד האקסית, ושיר צדק השווה עמוק בתוך תוספת הזמן של 90 הדקות. ארבייטמן ומליקסון החמיצו מהנקודה הלבנה ובית״ר עלתה לשלב הבא

בית״ר ירושלים יצאה הערב(יום ד׳) למשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע הטוטו מול הפועל ב״ש ו... במשחק הראשון שנערך בטדי הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1, משערים של ארבייטמן ולידור כהן. הערב דראפיץ׳ נתן מנוחה לחלק משחקניו, ועלה עם הרכב שונה מזה שמשחק בדרך כלל בליגה. אורי מגבו עלה לשחק בתור מגן שמאלי, פאבלו דה לוקאס שב מפציעה ושיחק לצדו של פריירה בקישור האחורי, ודני פרדה פתח בקישור הקדמי לצד נס זמיר. דובב גבאי פתח בחוד הצהובים. עומר אצילי פתח על הספסל. לפני שריקת הפתיחה עמדו הקבוצות וכיבדו בדקת מחיאות כפיים את יו״ר המועצה להסדר הימורים בספורט צחי פישביין, שנפטר היום בגיל 57.
 
מהלך המשחק: חמש דקות בלבד עברו עד שנוואקמה איים בפעם הראשונה על השער של קליימן(הקפטן בהיעדרו של אצילי), אך הכדור שלו עבר ליד העמוד. בדקה ה-12 מאהרן ראדי הגיעה למצב של אחד על אחד מול קליימן, אך השוער שנמצא בתקופה נהדרת גבר על קשר ב״ש. בדקה ה-16 גם גורדנה נרשם בסטטיסטיקה עם בעיטה לשער של השוער הצהוב, ששוב קלט בקלות. בדקה ה-30 הגיעה הבעיטה הראשונה של בית״ר לעבר השער של ב״ש, כשפריירה בעט מרחוק כדור שעבר כמה מטרים ליד העמוד. שתי דקות לאחר מכן פרדה פרץ קדימה ובעט גם הוא, אך לבקוביץ׳ שהחליף את דודו גורש בשער האדומים הדף לקרן. 0:0 במחצית. בדקה ה-50 בוריס קליימן עם עצירה נהדרת מנע מביטון לכבוש את השער הראשון של ב״ש. בדקה ה-54 דובב גבאי כבש את השער הראשון במשחק. גבאי קיבל כדור עם הגב לשער, הוריד כדור לאצילי שבנגיעה אחת הרים חזרה לחלוץ, שדחף פנימה. גבאי כבש נגד האקסית, 1:0 לבית״ר. צעירי כמעט הכפיל את התוצאה כשבדקה ה-62 בעיטה שלו שרקה ליד העמוד. בדקה ה-77 עומר נחמני שלא מקבל יותר מדי הזדמנויות תחת שרביטו של דראפיץ׳ ניסה את מזלו מרחוק, והכדור שלו כמעט נכנס, אך מצא את דרכו החוצה. בדקה ה-90 טל כחילה נכנס לשחק לראשונה מאז שהודח מהסגל בעקבות אי סיכום עם ההנהלה על המשך דרכו בקבוצה. לאחרונה הושגה פשרה בין הצדדים שהחזירה את כחילה לסגל. בדקה ה-92 נחמני קיבל הזדמנות לגמור את המשחק, אך הפעם הוא נעצר על ידי לבקוביץ׳. בדקה ה-95 ב״ש השוותה. לאחר עירובין ברחבה שיר צדק כבש ושלח את המשחק להארכה לאחר 1:1 בסיום הזמן החוקי. בתחילת ההארכה בוזגלו ניסה לכבוש מבעיטה חופשית, אבל קליימן הנהדר הדף לקרן, והמחצית הראשונה של ההארכה עברה ללא שינוי בתוצאה.הבדקה ה-112 ברדה ניסה מ-16 מטרים וקליימן הדף לקרן. גם המחצית השנייה הסתיימה ללא שינוי בתוצאה והקבוצות עברו להכרעה מהנקודה הלבנה.

 
כל ארבע הבעיטות הראשונות נכנסו עד שארבייטמן נעצר על ידי קליימן. פריירה כבש מיד אחריו, ומליקסון בעט בתורו מעל המשקוף. רואדה התכבד בבעיטה האחרונה ששלחה את בית״ר לחצי גמר גביע הטוטו.
 
בית״ר העפילה לחצי הגמר יחד עם בני יהודה, מכבי פ״ת וקריית שמונה, והיא יכולה לראות את עצמה בהחלט מועמדת לזכות בגביע.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה