הזעזוע עזר: הפועל ירושלים ניצחה הפועל פ״ת 0:1



הפרידה מחיים בן דוד כנראה השפיעה על האדומים, שניצחו תחת שרביטו של שי כהן. ריקרדו ברונו כבש, פ״ת וירושלים נשארו בעשרה שחקנים. משחקה של קטמון נדחה בעקבות מגרש בוצי. ליגה ג׳ מרכז: ניצחון לנורדיה

בדרך כלל לאחר פרידה ממאמן ישנה התעוררות. גם היום(יום ו׳) כשהפועל ירושלים אירחה את הפועל פ״ת בטדי במסגרת המחזור ה-16 של הליגה הלאומית, היא נהנתה מאפקט הפרידה ממאמן. האדומים ניצחו 0:1, לאחר שבשבוע שעבר נפרדו ממאמנם חיים בן דוד, בעקבות שרשרת הפסדים, כשהאחרון שבהם הוא ליריבה המרה הפועל קטמון. שי כהן ששימש כעוזר של בנדה עמד על הקווים והשיג ניצחון מפתיע ביותר.

 

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך במחצית השנייה ריקרדו ברונו שנכנס כמחליף כבש בדקה ה-70 לזכות ירושלים את השער היחיד במשחק. הצרות של פ״ת המשיכו גם 6 דקות מאוחר יותר, כשאורי פסו ספג אדום, והשאיר את האורחת בעשרה שחקנים. גם אוראל חורב מהפועל ירושלים הורחק בתוספת הזמן, אך זה לא הפריע להפועל לשמור על התוצאה, ולהשיג שלוש נקודות חשובות.

 

הניצחון הזה העלה את הפועל ירושלים למקום ה-14, כשבמאזנה 15 נקודות. במחזור הבא היא תפגוש את מכבי יבנה.

 
 

המשחק שהיה אמור להתקיים בין מכבי הרצליה להפועל קטמון נדחה לאחר ששופט המשחק אלון יפת לא אישר את מגרשה של הרצליה בטענה לבוץ ושלוליות.

 
 

בליגה ג׳ מרכז, בית״ר נורדיה ירושלים השיגה ניצחון חשוב במשחק הצמרת מול עירוני לוד. חניכיו של עמית ברבש גברו על לוד 2:3 משערים של שי נסים בדקה ה-11, ואלעד אברמסון עם צמד בדקות ה-29, ו-40. במחצית השנייה לוד הלחיצה את נורדיה עם שני שערים משלהם, אך הצהובים שמרו על היתרון עד הסיום. נורדיה ממוקמת במקום השני, כשבמאזנה 24 נקודות.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה