בירושלים נרשמים לבית הספר דרך הסמארטפון



החל מיום שני הקרוב מתחילה תקופת הרישום לגני הילדים ובתי הספר בירושלים לשנת הלימודים תשע"ז. תקופת הרישום תימשך עד סוף החודש 31 בינואר 2016

לראשונה: כל הרישום באמצעות אתר הרישום באינטרנט ההרשמה כוללת גם את הרישום לצהרונים , ישנה גם ערכת רישום מקוונת בערבית לביה"ס העל- יסודיים במזרח העיר.

מוקד טלפוני לתמיכה בתהליך הרישום יפעל במהלך כל תקופת הרישום באמצעות חיוג למספר- 106. המוקד יפעל בשעות 9:00-13:00 ובימים ב', ד' גם אחה"צ בשעות 16:00-19:00. לשאלות נוספות של הורים על תהליך הרישום ניתן גם לפנות במייל [email protected].  

הורים יוכלו למצוא את כל הפרטים לקראת הרישום באתר העירוני, בנוסף לחוברות עם מידע מפורט והנחיות לרישום קל ומהיר שנשלחו בחודש האחרון לכל בית. כמו כן, יוכלו ההורים למצוא באתר העירוני מידע אודות בית הספר בו הם מתעניינים.

חשוב לדעת

הורים בגני הילדים- השנה לראשונה, על מנת להקדים את ההיערכות יתאפשר רישום לצהרונים במסגרת הרישום לגני הילדים.

הורים בבתי הספר- השנה לראשונה, אתם יכולים לבצע את הרישום דרך כל טלפון נייד חכם (סמארטפון).

אנו קוראים להורים להקדים ולבצע את הרישום ומדגישים כי ניתן יהיה להירשם במשך כל שעה לאורך ימי ההרשמה, אך לא כל הקודם זוכה. תהליך השיבוץ מתבצע רק לאחר סגירת ההרשמה.

מה עושים אם אין אינטרנט?  עמדות אינטרנט יפעלו במינהלים קהילתיים לטובת הרישום למוסדות החינוך. ימי ושעות הפעילות של עמדות האינטרנט יפורסמו במינהלים הקהילתיים עצמם.

ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק החינוך, ניר ברקת ציין כי "כחלק מהמגמה בעירייה להנגיש את השירותים השונים, אני שמח כי גם בחינוך ביצענו צעד נוסף והרישום יהיה זמין לכל הורה בכל מקום באמצעות לחיצה פשוטה בטלפון הנייד. גם השנה ממשיכה מערכת החינוך בירושלים לצמוח ולהתפתח באופן ניכר ולהוות דוגמא לערכיות, השגיות וחדשנות. החינוך עבורי הינו שליחות ועל כן עומד בראש סדר העדיפויות של עיריית ירושלים. אני מאחל לכל ההורים והתלמידים הצלחה בבחירת המסגרת החינוכית המתאימה להם ומחויב להמשיך לפעול למען חינוך איכותי וסביבת לימודים נאותה לילדי העיר."

ראש מינהל החינוך, משה (קינלי) טור-פז  "אנו מתחילים השבוע בתהליך הרישום אותו עוברת כל משפחה עם הכניסה לגן או לבית ספר חדש. במסגרת שלל הפעילויות הנדרשות מההורים, אנחנו שואפים להקל על התהליך, והיום לשמחתנו ניתן להירשם אפילו דרך הסמארטפון במספר צעדים פשוטים. זוהי תחילתה של תקופה משמעותית עבור הילד ומשפחתו ואנחנו במינהל החינוך נמשיך לפעול לרווחת התלמידים וההורים כאחד."

עיריית ירושלים ממשיכה במדיניות המאפשרת להורים לבחור את בתי הספר בהם ילמדו ילדיהם, תוך התחשבות במרחק המוסד החינוכי, אופיו החינוכי הייחודי, תפיסתו החינוכית, מוקדי העשייה וכדומה. משכך, כל בתי הספר בירושלים פתוחים לרישום לכל תלמיד המתגורר בעיר, בכפוף לנהלי הרישום שפורסמו.

תמונה: הדס פרוש/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה