תיקו 2:2 בין קטמון לבני לוד, המשחק בין הפועל ירושלים לרמה"ש הופסק



קטמון הובילה פעמיים, אך בני לוד הראו אופי. מזג האוויר ברמה"ש גרם להפסקת המשחק בדקה ה-30 בין הפועל לרמה"ש. ליגה ג' מרכז: ניצחון לנורדיה מול מבשרת ציון

מזג האוויר הסוער לא מנע את שריקת הפתיחה בכל המשחקים של הקבוצות הירושלמיות היום(יום ו'), אך כן גרם להפסקת משחק אחד. הפועל ירושלים שיצאה לאצטדיון גרונדמן כדי להתמודד מול רמה"ש במסגרת המחזור ה-19 של הליגה הלאומית, שיחקה 30 דקות בגשם שוטף, שגרם להצפות במגרש. השופט עצר את המשחק, ובדק את הדשא על ידי גלגול הכדור על הכר. הכדור נעצר בעקבות השלוליות והשופט שרק לסיום. המשחק יושלם במועד אחר.

באצטדיון טדי לעומת זאת שיחקו למרות מזג האוויר הסוער, בזכות מערכת ניקוז מצויינת באצטדיון. הפועל קטמון אירחה את הפועל בני לוד וסיימה בתיקו 2:2. מיקו ממן כבש ראשון בדקה ה-26, אך דייגו סליס כבש 2 דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית, והקבוצות ירדו לנוח בתוצאת תיקו 1:1. בדקה ה-53 היה זה שוב מיקו ממן שגלגל פנימה את ה-2:1 לקטמון. ממן נמצא בתקופת כיבוש נהדרת, אך שוב היה צריך לראות בני לוד משווה, אחרי נגיחה של תומר אלבז בדקה ה-83. בסיום 2:2.

קטמון פיספסה הזדמנות נהדרת לטפס עוד כמה מקומות בטבלה. כעת היא ממוקמת במקום ה-7, עם 27 נקודות. הפועל ירושלים לעומתה עדיין במקום ה-14 עם 16 נקודות, ווהיא כרגע עם משחק חסר בעקבות ביטול המשחק היום.

 

ירושלמית נוספת ששיחקה היום היא בית"ר נורדיה שהתארחה במבשרת ציון מול הפועל המקומית במסגרת המחזור ה-10. עוז אריאל כבש את הראשון בדקה ה-36, אלעד אברמסון הכפיל בדקה ה-50, בן צרפתי הוסיף עוד אחד ובדקה ה-65 אברמסון השלים צמד וקבע 4:0 לנורדיה.

נורדיה מוליכה את הטבלה עם 27 נקודות, 2 נקודות יותר מהפועל עירוני גדרה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה