היכולת נותנת את אותותיה: הפסד לבית״ר 1:0 מול הפועל כפ״ס



הצהובים שמציגים בשבועות האחרונים יכולת לא משכנעת, הפסידו לקבוצת התחתית מכפ״ס. רן יצחק כבש את השער היחיד במשחק. ביום רביעי: בית״ר מול מכבי חיפה בגביע

בית״ר ירושלים כבר תקופה ארוכה מראה יכולת פושרת. גם הערב(יום א׳) מול הפועל כפ״ס היא לא הצליחה לשחזר את הכדורגל הטוב אותו היא שיחקה עד לפני כמה שבועות. המשחק ששוחק במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל בכדורגל נגמר בתוצאה 1:0 לירוקים, ולבית״ר יש הרבה חומר למחשבה לקראת המשחקים הבאים. סלובודאן דראפיץ׳ ביצע כמה שינויים בהרכב, כשאסקלינג פתח בעמדת הבלם לצידו של רואדה, ונס זמיר פתח על חשבונו של לידור כהן בכנף שמאל. דובב גבאי לא נכלל בסגל בעקבות פציעה, ורוקאביצה פתח בחוד ההתקפה הצהובה. דראפיץ׳ זכר שביום רביעי הקרוב הוא גם פוגש את מכבי חיפה במסגרת משחקי גביע המדינה, ואולי גם זו הסיבה להרכב המעט שונה.

 

מהלך המשחק: המחצית הראשונה הייתה אחת המחציות החלשות של הצהובים העונה. משחק ההתקפה לא בא לידי ביטוי כמעט בכלל, לא הייתה תנועה בחלק הקדמי, ולמעט ניסיון אחד של רוקאביצה שניסה להקשית מעל אוהד אוהד כהן, ועוד ניסיון מבעיטה חופשית של אצילי, בית״ר לא איימה על השער כלל. הפועל כפ״ס לעומתה בראשות שרון מימר במשחקו הראשון כמאמן ראשי בליגת העל, הראתה נחישות וגרמה לקליימן לעבוד קשה. בסופו של דבר גם שוער בית״ר נכנע בדקה ה-39 כשרן יצחק גילגל פנימה לאחר כדור רוחב. 1:0 לכפ״ס במחצית. במחצית השנייה היה אפשר לראות עד כמה היכולת של בית״ר חלשה. בדקה ה-50 פאפאדופולוס מכפ״ס הורחק לאחר שניסה לכבוש עם ידו. הירוקים נשארו עם עשרה שחקנים, אך הירושלמים לא השכילו לנצל זאת, ולמרות חילופים התקפיים של דראפיץ׳ בית״ר לא הגיעה למצבים מאיימים, למעט מצב מסוכן אחד בסיום, בו אלעד גבאי שלח טיל לשער ממטרים בודדים, ומגן כפ״ס נוסבאום הציל מהקו ושלח לקרן. התוצאה נשמרה עד הסיום, 1:0 לכפ״ס.

 
מאמן הצהובים, סלובודאן דראפיץ׳, התייחס למשחק בסיום: ״היו לנו משחקים לא טובים במחזורים הקודמים אבל ניצחנו. היום שיחקנו לא טוב והפסדנו. צריך לראות מה לתקן ולהמשיך הלאה. אני חושב שלא שיחקנו חכם, שיחקנו מאוד איטי, ולא באנו מהאגפים. צריך לשפר את המשחק שלנו. יכול להיות שיש לנו בעיה מנטלית, וטוב לפעמים לקבל מכה ולהתעורר קצת.״
 

במחזור הבא תארח בית״ר את בני סכנין בטדי, אך עוד לפני כן כאמור, תצא לסמי עופר למפגש נוק אאוט מול מכבי חיפה במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה בכדורגל.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה