שר החינוך נפתלי בנט ביקר היום (ג') בהפתעה בבית הספר למדעים ולאומנויות בירושלים, במסגרת ביקורי פתע שנערכים כמעט מדי שבוע במוסדות חינוך ברחבי הארץ.

השר עורך את הסיורים על מנת ליצור קשר בלתי אמצעי עם המורים, המנהלים והתלמידים, ולעמוד על המצב מקרוב. בעקבות סיורי ההפתעה, יושמו שינויים ויוזמות, לאור הסוגיות האותנטיות שעלו מהשטח.

בתחילת הביקור, השר הצטרף לקבוצת תלמידים שישבה במעגל בחצר הספורט, ושוחח איתם על הלימודים, הבגרויות והמגמות, ועל ההשקעה שלהם באמנויות, מעבר לשעות הלימודים. התלמידים סיפרו לו על ההתנדבויות בהן הם עוסקים לאורך ארבע שנות התיכון, בתור "מחויבות חברתית" מורחבת. בהמשך, השר נכנס לכיתות, לשיעור תנ"ך, ושוחח עם התלמידים על החומר שנלמד בכיתה ועל דרך העברתו. במהלך הביקור, שיבח השר את גיא אשכנזי, המורה לכימיה בתיכון, שזכה מוקדם יותר השנה בפרס טראמפ להוראה איכותית.

השר נפתלי בנט, "בשיחה עם התלמידים למדתי המון. לצד ההשקעה הרבה של התלמידים בתחומי המדעים והאומנויות, שמובילה אותם למצוינות בתחומים אלה, ניכרת ההשקעה הרבה בפעילות חברתית והתנדבות בקהילה. מדובר בחממה לדור עתיד של צדיקים."

איתי בנוביץ', מנהל התיכון הישראלי למדעים ולאמנויות "הופתענו לפגוש את שר החינוך בפתח התיכון הבוקר ושמחנו על ההזדמנות שניתנה לנו לארח אותו. החתירה למצוינות בקרב התלמידים ותחום העשייה החברתית מהווים למאפיינים הבולטים של התיכון, אליהם נחשף הבוקר השר בנט שנראה כי התרשם לטובה". 



תמונות: באדיבות דוברות שר החינוך  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה