קטמון ניצחה את קריית גת, הפועל הפסידה לרמת גן



הפועל קטמון ניצחה את עירוני קריית 0:2 משערים של שי חדד ונאור סבג, מחפוד והפועל ירושלים הסתבכו בתחתית לאחר הפסד 2:0 להפועל ר״ג

הפועל קטמון והפועל ירושלים שיחקו היום(יום ו׳) במקביל במסגרת המחזור ה-20 של הליגה הלאומית בכדורגל. הראשונה ניצחה את עירוני קריית גת 0:2, והשנייה הפסידה להפועל רמת גן 2:0.

 

נתחיל עם המשחק של הפועל ירושלים. אלי מחפוד נאלץ להסתדר ללא אופיר עזו שנפצע במפשעה, ושניהם ראו את דידיה ברוסו מרמת גן כובש את השער הראשון בטדי שלוש דקות בלבד מהפתיחה. רמת גן שמרה על היתרון עד סיום המחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:1. בדקה ה-71 מוטי ברשצקי העלה את ר״ג ליתרון 0:2 וקבע את תוצאת המשחק. נציין שבדקה ה-87 איתמר כהן החטיא מהנקודה הלבנה ופיספס הזדמנות גדולה לחזור למשחק. הקבוצה של יוסי סאסי מסובכת. ההפסד הזה יחד עם הניצחון של אחי נצרת הרחיקו ממנה את הליגה, והפער מאותה אחי נצרת שנמצאת מקום מעליה צמח ל-8 נקודות. הפועל במקום ה-14 עם 16 נקודות, אך עם משחק חסר. יש לציין שנועלת הטבלה נצרת עילית תשחק רק ביום שני, והיא יכולה לטפס למקום ה-14 על חשבונה של הפועל במידה ותנצח את אשקלון. במחזור הבא הפועל ירושלים תפגוש את בית״ר תל אביב רמלה. נוסיף כי עדיין לא ידוע מתי יתקיים משחק ההשלמה מול רמת השרון שהופסק לפני שבוע בגלל מזג האוויר.

 

הפועל קטמון לעומת הפועל ירושלים נמצאת בתקופה נהדרת. פרדי דוד שידרג את הקבוצה משמעותית, ויש תוצאות על המגרש. שי חדד היה הראשון לכבוש בדקה ה-33 במשחק ששוחק ברמלה, והקבוצות ירדו למחצית ביתרון אדום. נאור סבג כבש בדקה ה-77 את השער השני שחתם את תוצאת המשחק. קטמון עלתה למקום השישי, ובמאזנה 12 נקודות. מעליה נמצאת ראשל״צ והיא מקדימה אותה רק בנקודה אחת. למעשה הפער בין קטמון למוליכה הזמנית מ.ס. אשדוד(עד משחקה של מכבי הרצליה ביום שני) הוא חמש נקודות בלבד, ואם קטמון תמשיך להיות יציבה וחיובית, היא בהחלט יכולה לאיים על הצמרת הגבוהה יותר. במחזור הבא תארח קטמון את ראשל״צ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם : יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה