היוזמה החורפית של התיאטרון החברתי "משו-משו" בקרית יובל צוברת תאוצה. כ-250 איש צפו עד כה באירועים בסדרת "ברררר..", וזכו לתרבות נגישה ליד הבית ובמחיר סמלי. בין המופעים הבאים: תיארטון מוזיקלי המשלב בין רוק לברוק ואירוע לרגל יום המשפחה

קהילת התיאטרון החברתי "משו משו" בקרית יובל, בתמיכת קרן שח"ף, ממשיכה באירועי תרבות חורפית למבוגרים. עד כה היוזמה החורפית החדשה של הקהילה - סדרת האירועים "בררררררר" מסתמנת כפופולרית בקרב תושבי השכונה, מחודש דצמבר הגיעו כבר למעלה מ-250 תושבי השכונה להינות מהמופעים השונים.

הרעיון של הסדרה הוא ליצור פלטפורמה לאמנים הצעירים והמקומיים ומצד שני להנגיש תרבות לקהל השכונתי הן מבחינת המחיר האחיד והנגיש 25 ₪ והן מבחינת המיקום הקרוב - לא במרכז העיר כי אם בתוך השכונה, במרחק הליכה.

להלן פירוט על המופעים הקרובים: 

יום ד' 27.1 נמרוד דקל הוא מוזיקאי יוצר בתחילת דרכו  שמביא מוזיקה מסוג חדש - ברוקנרול , שילוב בין מוזיקת ברוק למוזיקת רוק שסוחפת את הקהל לעולמות אחרים , המופע שלו משלב בין מוזיקה לתאטראליות מלאת רגש והומור. 

יום ד' 10.2 (יום אחרי יום המשפחה) שיתוף פעולה בין תיאטרון משו-משו  ואירגון "נשים עושות שלום " הקרנת הסרט - "Pray the Devil Back to hell" -   המספר את סיפורן שלנשות ליבריה בדרך להבאת השלום במדינתן. וכולל שיחה על יכולת של אנשים ובפרט נשים להביא לשינוי לטובה בקהילות שלהן.

יום ד' 24.2 ניסו מארח את שוורצמן (ניר כהן ,ואייל שוורצמן)שני מוזיקאים ירושלמים הכותבים ומבצעים את שיריהם המקוריים בכישרון סוחף

כל המופעים עד סוף פברואר יתקיימו בימי ד' בשעה 20:30 בסטודיו משו-משו , ברחוב קליינמן בלב שכונת קרית יובל רצוי לשריין מקומות מראש  בSMS - 0528689607.

התיאטרון החברתי "משו-משו" בקרית יובל, הנתמך בין היתר על ידי קרן שח"ף הינו להקת תיאטרון מקצועית השואבת השראה מהסביבה האנושית בה היא פועלת, מסרבת להכיר בגבולות בין בני אדם ושואפת לקרב ביניהם בעזרת יצירות שיתכתבו עם חייה של החברה. התיאטרון החברתי מורכב מאמנים ישראלים אשר חברו ב-2009 במטרה לייצור תיאטרון ייחודי בעל מטרה להנגיש את אמנות התיאטרון לאוכלוסייה מגוונת ככל האפשר. חלק מרווחי התיאטרון מופנה פנימה אל הקהילה להעצמתה בשכונה בה היא פועלת– שכונת קריית יובל.

ד"ר חיה ג'משי, מנכ"לית קרן שח"ף: "קהילת התיאטרון החברתי "משו-משו" בשכונת קרית יובל היא דוגמה מייצגת לפעילות בשיתוף הקהילה המספקת ערך מוסף לכל מי שבא במגע עם פעילות זאת – פעילות שבהכרח מיטיבה עם הסביבה האנושית ומנגישה תרבות וערכים לתושבי המקום".

 

קרדיט: תיאטרון משו משו


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה