הפסד בבכורה של שכטר: 2:1 להפועל ב״ש



הצהובים הפסידו לב״ש במשחקו הראשון של החלוץ בצהוב. בוזגלו ונוואקמה כבשו לזכות האדומים, מאטוביץ׳ רק צימק

יומיים בלבד מאז שסיכם את מעברו לבית״ר ירושלים, פתח איתי שכטר הערב(יום א׳) ב-11 של סולבודאן דראפיץ׳, בהפסד 2:1 של הצהובים מול הפועל ב״ש באצטדיון טוטו טרנר. החלוץ שלבש לראשונה את חולצת ההרכב הצהובה עם הספרה 9 על גבו, נקרא לדגל לאחר ששני החלוצים של בית״ר(גבאי ורוקאביצה) לא היו כשירים. הראשון בשל פציעה, והשני עדיין סובל ממחלה. טל כחילה שהיה מחות לסגל זמן מה, וחזר רק לאחר שחתם על חוזה חדש, מתחיל שוב לבסס את מקומו בחוליית ההגנה של הצהובים על חשבון ניסו קפילוטו ודניאל אסקלינג. הבלם פתח לצידו של רואדה, כשגם אורי מגבו שהציג יכולת טובה במשחק מול בני סכנין המשיך לקבל את הקרדיט מדראפיץ׳ במקומו של מאטוביץ׳.

 

מהלך המשחק: המחצית הראשונה התאפיינה בהרבה מצבים, אך ב״ש עלתה על לוח התוצאות ראשונה משער של מאור בוזגלו בדקה ה-13 לאחר בישול של אלישיב ברדה. בדקה ה-22 אותו ברדה כבש לרשת של קליימן, אך שערו נפסל בטענה לנבדל מוצדק.השוער הצהוב עוד הספיק להציל הזדמנות גדולה של נוואקמה, לפני שגם אצילי נגח מקרוב ליד העמוד. 1:0 לב״ש במחצית. בדקה ה-51 נוואקמה כבש את השני של ב״ש לאחר כדור קרן. בדקה ה-59 אצילי שוב איים על השער, אך שלח את הכדור החוצה. גם שכטר הגיע לכמה מצבים אך לא הצליח לכבוש, מי שכן כבש הוא מאטוביץ׳ שנכנס במהלך המחצית כשהוא נגח פנימה בתוספת הזמן, 2:1 לב״ש בסיום.

 

בית״ר ירושלים עדיין במקום השלישי, עם 35 נקודות במאזנה. במחזור הבא יארחו הצהובים באצטדיון טדי את האלופה מכבי ת״א. במחזור הקודם זה נגמר בניצחון מוחץ לירושלמים 2:4. מה יהיה הפעם?

 

תמונה באדיבות דוברות בית״ר ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה