אולי בפעם הבאה: הפועל ירושלים הפסידה לשטרסבורג ולא תעפיל לשלב הבא



האדומים הפסידו 69:79 ואיבדו סיכוי לעלות שלב. דאנקן בלט עם 16 נקודות

לאחר הפסד הליגה הכואב למכבי חיפה, אירחה הערב(יום ד') הפועל ירושלים את שטרסבורג הצרפתית במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים השני ביורוקאפ והפסידה 69:79. הפועל כבר הפסידה לצרפתים לפני שבוע, הפסד שפגע מאוד בסיכויי האדומים לעלות, וההפסד הערב חיסל את הסיכויים סופית. דני פרנקו שוב נהנה מסגל מלא. הקהל התקבץ בארנה ועשה אווירה נהדרת גם בסיום, למרות מעט שריקות בוז בשריקה באחרונה שהזכירה את המשחקים האחרונים בשלב הראשון של המפעל. פרנקו פתח בחמישייה עם רולנד, ג'נינג, סמית', אליהו וגפני

 

מהלך המשחק: הפועל דווקא פתחה בסערה עם 6 נקודות מהירות תוך דקה. אך משם ההתקפה נתקעה והצרפתים נכנסו לקצב. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 25:13 לאורחים. ברבע השני הפועל עדיין לא הצליחה להיכנס למומנטום התקפי וההגנה לא כך כך תפקדה. בדקות האחרומות למחצית האדומים הצליחו למזער מעט נזקים, ושטרסבורג ירדה ביתרון 34:40 להפסקה. הפועל הצליחה לצמק בעוד כמה נקודות בפתיחת הרבע השלישי, אך שוב נחנקה בהמשך ושטרסבורג סיימה את הרבע ביתרון של עשר נקודות 48:58. הרבע הרביעי היה שירת הברבור מבחינת הירושלמים, שלא הצליחו לצמק את הפער מהצרפתים, הפסידו 69:79 ולמעשה איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא במפעל.

 

בלטו בהפועל: דאנקן 16 נק', רולנד 13, אליהו 8.

 

במחזור הבא תארח ירושלים את אבטודור סאראטוב למשחק על כבוד בלבד, אך עוד לפני כן תארח את עירוני נהריה ביום ראשון הקרוב, ותנסה לחזור למסלול הניצחונות בליגה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה