הפועל קטמון ניצחה את בית״ר ת״א/רמלה וטיפסה למקום הרביעי



מתיאס מרטין כבש בדקה ה-54 והמשיך להפגין כושר הבקעה מצויין בניצחון 0:1 על ת״א/רמלה. ליגה ג׳ מרכז: נורדיה מחצה 1:7 את הפועל רמלה, ובמחזור הבא היא יכולה להשלים עלייה לליגה ב׳

האם קטמון כבר יכולה לראות את עצמה כמועמדת לגיטימית לעלייה? הטבלה מראה שכן. היום(שישי) האדומים אירחו את בית״ר ת״א/רמלה באצטדיון טדי, וניצחו 0:1 משער של מתיאס מרטין. אמנם הליגה צפופה מאוד, ונותרו שני מחזורים עד לפתיחת שלב הפלייאוף, אך החניכים של פרדי דוד עשו צעד חשוב מאוד לקראת הבטחת מקום בפלייאוף העליון. במחצית הראשונה, המשחק התנהל כך שקטמון שלטה ברוב הדקות, ואף הגיעה למצבים קורצים, כולל בעיטה מסוכנת של שי חדד שנעצרה רק בעזרת קצות האצבעות של שוער האורחת, ונגיחה של מתיאס מרטין שמצאה את המשקוף. במחצית השנייה בדקה ה-54 הנגיחה של מתיאס כבר מצאה את הרשת, והשער הזה הבטיח לקטמון שלוש נקודות במאבק צמוד בליגה המעניינת בארץ. קטמון ממוקמת כרגע במקום הרביעי עם 43 נקודות. הפער בינה לבין המקום השני שמוביל לליגת העל שם נמצאת כרגע אשקלון, עומד על שלוש נקודות, אך האדומים גם צריכים להסתכל על תמונת הפלייאוף, כשהיא ביתרון 2 נקודות בלבד על בני לוד שממוקמת שביעית, ושלוש נקודות על מכבי הרצליה שממוקמת שמינית. במחזור הבא הפועל עפולה תארח את האדומים, כשגם עפולה לא אמרה את המילה האחרונה במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון, כשהיא במקום ה-9 עם 39 נקודות(ועם משחק חסר)- רק ארבע נקודות פחות מקטמון.

 

בינתיים בליגה ג׳ מרכז, קבוצת אוהדים ירושלמית אחרת קרובה להעפלה לליגה ב׳. בית״ר נורדיה פירקה היום את הפועל רמלה 1:7, והיא רחוקה נקודה אחת מעליית ליגה. הצהובים יכלו לחגוג גם היום אם עירוני לוד הייתה מאבדת נקודות במשחק מול מבשרת, אך היא ניצחה 0:1, ודחתה את החגיגות בצהוב למחזור הבא. רן במשוב כבש ראשון בדקה ה-9, עוז אריאל הכפיל בדקה ה-40, וממש לפני הירידה להפסקה אביתר ברוכיאן החמיץ מהנקודה הלבנה. בדקה ה-52 רמלה צימקה, אך רן דדיה כבש מיד לאחר מכן את השלישי של הצהובים. אלעד אברמסון כבש את השער הרביעי בדקה ה-63, והשלים צמד 12 דקות לאחר מכן. גם רן דדיה השלים צמד בדקה ה-83, ואלעד אברמסון כבש את השלישי שלו בדקה ה-87 וקבע את תוצאת המשחק, 7:1 לנורדיה. במחזור הבא נורדיה תארח את הפועל אבירי בת-ים, ומספיקה תוצאת תיקו כדי לחגוג עלייה היסטורית לליגה ב׳.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתם סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה