הפועל ב"ש ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2



ברדה והובאן כבשו מול הצהובים, והגדילו את היתרון בפסגה לחמש נקודות, כשנותרו שש בלבד בקופה. ליגה לאומית: ניצחון גדול להפועל ירושלים נגד נצרת עילית במאבקי ההישרדות

בית"ר ירושלים לא נראית טוב מאז החל הפלייאוף העליון. השיא הגיע בשבוע שעבר כשהצהובים הפסידו בבית מול בני סכנין. אלא שבית"ר עדיין פקטור משמעותי בליגה, כשהיא יכולה להיות הגורם הקובע לזהות האלופה בסוף העונה. הערב(שני) היא יצאה לבאר שבע למשחק מול הפועל והפסידה 2:0. בית"ר חסרה המון שחקנים: השוער בוריס קליימן לא נכלל בסגל בעקבות ההרחקה שספג בשבוע שעבר מול בני סכנין אחרי שהתעמת עם השופטים. סתיו שושן תפס את מקומו בין הקורות. גם איינבינדר וקלטינס לא נכללו בסגל, כשהפעם דראפיץ' החליט לפתוח עם שלושה בלמים. הוא הסית את מאטוביץ' לעמדת הבלם לצידם של כחילה ורואדה, ואורי מגבו השתלט על עמדת המגן השמאלי. עומר אצילי פתח בהרכב הצהובים באופן מפתיע, כשגם לידור כהן נכלל ב-11.

 

מהלך המשחק: המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של האורחת, כשסתיו שושן הפגין יכולת טובה ושמר על שער נקי. במחצית השנייה כבר נראתה יותר טוב מבחינת בית"ר לפחות בפתיחתה, אך בהמשך באר שבע חזרה לשלוט והגיעה עד שבדקה ה-78, הסמל של הפועל באר שבע אליניב ברדה, כבש את השער אולי הכי חשוב העונה של האדומים. 1:0 לב"ש. בדקה ה-82 הובאן הצטרף לחגיגה כשכבש שער מדהים ביופיו, והקפיץ את כל אצטדיון טרנר על הרגליים. כשהשער נכבש, התוצאה בין מכבי ת"א ורעננה במשחק המקביל הייתה 1:1, דבר שסימן נקודת מפנה קריטית בעונה הזו, שכן במצב הזה ב"ש מגדילה את הפער בצמרת לחמש נקודות כשנותרו 6 בלבד בקופה. המצב הזה נשמר עד הסיום. 2:0 לב"ש שהגדילה את הפער בפסדה לחמש נקודות ממכבי תל אביב.

 

בית"ר תארח את מכבי ת"א במחזור הבא.

 

במשחק שנערך מוקדם יותר היום במסגרת הליגה הלאומית, ניצחה הפועל ירושלים 0:3 את נצרת עילית, ושתי מחזורים לסיום שיפרה את עמדתה בקרב על הישארות בלאומית.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך בדקה ה-58 איתמר כהן שמפגין יכולת נהדרת במאני טיים כבש את הראשון לזכות הפועל. ברונו ריקרדו הכפיל בדקה ה-81, והשלים צמד שבע דקות לאחר מכן, בדרך ל-0:3 גדול על הקבוצה מהצפון. הניצחון הזה העלה את הפועל למקום ה-13 על חשבון נצרת עילית, לה אותו מספר נקודות כמו הפועל(40), אך יחס שערים פחות טוב מהירושלמים. אם חניכיו של מחפוד ימשיכו במומנטום הזה, הם יכולים להבטיח הישארות דרך המקום ה-13.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה