הפועל ירושלים הפסידה לבית״ר ת״א/רמלה 4:2, והיא בדרך למבחנים



אלי מחפוד ושחקניו הפסידו לראשונה לאחר תשעה משחקים, ואם לא יקרה משהו לא צפוי במחזור הבא, היא צפויה לשחק במשחקי המבחנים שקובעים מי ישחק בליגה א׳ בעונה הבאה. קטמון ואשדוד נפרדו בתיקו 0:0

הקבוצות הירושלמיות בליגה הלאומית כבר מרגישות את סוף העונה. הפועל קטמון מבחינתה כבר מיצתה את העונה הזו, אחרי שאיבדה סיכוי להעפיל לליגת העל. המשחק שלה היום(שישי) מול מ.ס. אשדוד היה לפרוטוקול בלבד והסתיים בשיוויון 0:0, כשגם אשדוד עצמה כבר הבטיחה את העפלתה לליגה הראשונה. הפועל ירושלים לעומתן, נמצאת בשיאו של מאבק ההישרדות בלאומית, והיום היא פגשה את בית״ר ת״א/רמלה בחוץ לעוד משחק שיהיה חלק קובע מעתידה.

 

לפני המשחק מול בית״ר, הפועל נהנתה מתשעה משחקים רצופים ללא הפסד. היום הם ספגו ראשונים אחרי 18 דקות כשיונתן כהן הרשית את השער הראשון לזכות ת״א/רמלה. הפועל הבינה את חומרת העניין, וגיא כהן מיהר להשוות עם שער מדהים מרחוק. 7 דקות לאחר מכן אסף לוח השלים מהפך והקפיץ את מעט הקהל הירושלמי שהגיע לרמלה. אך בדקה ה-37 מתן חוזז השווה וקבע 2:2 במחצית. מתן חוזז השלים שלושער כשכבש בדקה ה-83 וה-92, העלה את בית״ר ליתרון 2:4, כשבמשחק המקביל נצרת עילית מפרקת יבנה, וכל רצף האירועים הזה ככל הנראה שולח את הפועל למשחקי המבחנים מהמקום ה-14. המצב כרגע הוא שנצרת עילית מקדימה את ירושלים בטבלה ב-3 נקודות, ונהנת מיחס שערים טוב יותר מהאדומים(8- להפועל לעומת 3- לנצרת עילית). הסיכוי של ירושלים לשרוד בליגה צנח. בשבוע הבא היא תארח את הפועל עפולה בטדי. 

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה