הפועל קטמון והפועל ראשל"צ נפרדו בתיקו 2:2



האדומים חילקו את הנקודות בפעם השנייה ברציפות העונה, אחרי שגם במחזור הקודם סיימו בשיוויון מול עפולה. אבירם ברוכיאן ואיציק כהן הפכו שער יתרון של שון מלכה. נס זמיר השווה את וקבע את תוצאת הסיום

הפועל קטמון אירחה היום(שישי) את הפועל ראשל"צ באצטדיון טדי במסגרת המחזור השני של הליגה הלאומית. במשחק הקודם הפועל קטמון סיימה בתיקו 3:3 מול הפועל עפולה אחרי משחק מטורף. ניכר כי הבעיה הגדולה של הקבוצה הירושלמית היא ההגננ שסופגת די בקלות. גם היום במשחק מול ראשל"צ ההגנה של פרדי דוד לא תיפקדה בצורה טובה.

ממש לפני שריקת הפתיחה, הפועל קטמון עשתה כבוד למדליסט האולימפי אורי ששון, שגדל בשכונת ארמון הנציב בירושלים.

בדקה ה-29 שון מלכה ניצל טעות גדולה בהגנה האדומה, אחרי הרחקה לא טובה. מלכה השתלט על הכדור ובעט לרשת של סיידוף. 1:0 לראשל"צ. בדקה ה-40 עומרי שקל בעט מרחוק והרעיד את המשקוף. ראשל"צ ירדה להפסקה כשהיא ביתרון. בדקה ה-53 קמון זכתה בכדור חופשי מזווית קשה. אבירם ברוכיאן ניגש לבעוט וכבש את השיוויון. שתי דקות לאחר מכן, איציק כהן כבש את השער השני של האדומים במשחק, והשלים מהפך אחרי מהלך נהדר. בדקה ה-68 נס זמיר, ששיחק בעונה הקודמת בבית"ר השווה את התוצאה ל-2:2 אחרי שההגנה האדומה פשוט עמדה והסתכלה עליו. הקבוצות לא הצליחו להגיע להכרעה וסיימו בתיקו.

 

במחזור הבא תצא קטמון למשחק חוץ מול הפועל פ"ת.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה