הפועל ירושלים הפסידה שוב: 70:57 לאשדוד/באר טוביה



האדומים של פיאנ'יאני ספגו הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם מול קבוצתו של מאיר טפירו. השבוע הפועל תנוח ביורוקאפ, אך ביום ראשון מחכה לה מכבי תל אביב

בשיאו של משבר, יצאה הערב(ראשון) הפועל ירושלים למשחק חוץ מול מכבי אשדוד/באר טוביה במסגרת המחזור השישי של ליגת ווינר סל. כאמור, האדומים עברו שבוע קשה, אחרי שהפסידו במחזור הקודם לחולון בהפרש גבוה, וכמה ימים בלבד לאחר מכן הובסו ע״י אולם הגרמניים במסגרת היורוקאפ, ורשמו לעצמם הפסד ראשון באירופה העונה. רבות דובר על כך שירושלים עוד לא הצליחה למצוא את האיזון בין אירופה לליגה, אך אחרי המשחק בגרמניה נראה כי היכולת הלא טובה באה לידי ביטוי גם במפעל האירופי. אמארה סטודמאייר שמיעט לשחק במסגרת ליגת ווינר התלבש היום כשהפעם שון ג׳ונס קיבל את המנוחה מסימונה פיאנג׳יאני. ההרכב של האדומים כלל את הלפרין, מנקו, דייסון, אליהו, וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: הפועל פתחה רע, כשאשדוד ביצעה ריצת 0:8 אחרי סל של אמארה. ירושלים התחילה לצמק אך ירדה בפיגור 13:10 בסיום הרבע הראשון. אשדוד של מאיר טפירו ניסתה לנגדיל את הפער, אך ביצעה הרבה טעויות שאיפשרו לאדומים להישאר במשחק, כשבשלב מסויים סטודמאייר נפגע בפניו, וירד לקבל טיפול בספסל. ירושלים סיימנ את המחצית כשהיא בפיגור נקודה, 28:27. סטודמאייר חזר למגרש ברבע השלישי, אך למרות פעולות הגנה טובות שלו, אשדוד הגדילה את הפער, כשאקס ירושלים אדם אריאל אחראי לשתי שלשות חשובות. 48:38 למארחת לקראת עשר הדקות האחרונות. למרות הנסיונות של האדומים לחזור למשחק, אשדוד דאגה לשמור על פער מבטיח, והשיגה ניצחון מרשים על סגנית האלופה שנמצאת במשבר גדול. 70:57 לאשדוד בסיום.

 

המחזור הבא יפגיש את הפועל ירושלים עם מכבי ת״א בהיכל מנורה מבטחים. כזכור הפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו הייתה בגמר גביע ווינר, אז ירושלים ניצחה וגרפה את התואר הראשון העונה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה