המכללה האקדמית הדסה: עלייה במספר הסטודנטים



בניגוד למגמה הארצית הכללית של ירידה במספר הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה, במכללה האקדמית הדסה י-ם פותחים את שנת הלימודים הנוכחית עם עלייה של 20% במספר הסטודנטים החדשים לעומת השנה שעברה

בשבוע שעבר פרסמה המועצה להשכלה גבוהה נתונים עדכניים לקראת פתיחת שנת הלימודים ודיווחה על ירידה של 0.6% במספר הסטודנטים לתואר ראשון לעומת אשתקד. הנתונים שפרסמה המועצה לימדו כי ישנה ירידה משמעותית, 4.1%, בקרב הלומדים באוניברסיטאות, זאת לעומת עלייה של 3.2% במכללות הציבוריות והפרטיות.

במכללה האקדמית הדסה י-ם מדווחים כי המספרים העדכניים לשנת הלימודים הקרובה מלמדים על עלייה של 20% במספר הסטודנטים החדשים לעומת השנה שעברה. מדובר בעלייה משמעותית אשר מנוגדת לחלוטין למגמה הארצית וטובה הרבה יותר מהמגמה  הפרטנית בקרב המכללות.

יתרה מזאת, מספר הסטודנטים במכללה צמח ב-13.6% בהשוואה לשנה שקדמה ובסך הכל לומדים במכללה למעלה מ-3000 סטודנטים. במכללה האקדמית הדסה מציינים כי בשנים האחרונות הם חוו עלייה הדרגתית מידי שנה, אך המספרים השנה גדולים באופן משמעותי.

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה י-ם מביע שביעות רצון מהמספרים: "השנה הקמנו חוג חדש, מדעי ההתנהגות אשר נפתח עם 50 סטודנטים. אולם, גם ללא פתיחתו של החוג, אנחנו עדיין מדברים על עלייה של כ-15% שהיא משמעותית בכל קנה מידה".   

תמונה: איריס כהניאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה