קטמון הפסידה למכבי נתניה אחרי משחק רב שערים בטדי. הפסד גם להפועל ירושלים



חניכיו של פרדי דוד אמנם הובילו 0:1 אך הפסידו 4:2 לסלובודאן דראפיץ׳. הפועל ירושלים הפסידה 1:0 לנצרת עילית, וקופחה ע״י הקוון שפסל להם שער חוקי. ליגה ב׳ דרום ב׳: הפסד לנורדיה

אחרי שבשבוע שעבר נהנו הקבוצות הירושלמיות האדומות מניצחונות, היום(שישי) הן שיחקו במקביל במסגרת המחזור ה-14 של הליגה הלאומית. הפועל קטמון אירחה את מכבי נתניה של סלובודאן דראפיץ׳, והפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ מול נצרת עילית.

 

קטמון אירחה את נתניה באצטדיון טדי המוכר מאוד למאמן הצהובים סלובודאן דראפיץ׳ שאימן בשנה שעברה את בית״ר ירושלים. את העונה במכבי נתניה נוא פתח עם 9- נקודות במאזנו, ואם לא העונש הזה, הוא היה מוביל את טבלת הלאומית. קטמון ניצחה בשבוע שעבר את הפועל רמה״ש וניסתה להמשיך במומנטום החיובי. שתי דקות בלבד אחרי השריקה קטמון עלתה ליתרון משער של אבירם ברוכיאן. בדקה ה-41 נתניה חזרה למשחק בצדק, אחרי שדידיה קוגבניה השווה בעזרת נגיחה לשער של סיידוף. שתי דקוצ בלבד לאחר מכן דיא סבע כבש את השער השני של הצהובי והשלים מהפך. 2:1 לנתניה במחצית. בדקה ה-52 קטמון ניצלה טעות קשה בהגנת הצהובים. איציק כהן חטף כדור מאחד המגנים, ומסר מצויין לרז שטיין שמול שוער נתניה לא התבלבל וכבש את השיוויון. דווקא בדקות טובות של קטמון, היא ספגה את השער השלישי. ברק בדש כבש בדקה ה-71, כששוב השער הגיע מאגף ימין של התקפת הצהובים. ויקי כחלון בישל את כל השערים לזכות נתניה והציג משחק נהדר. בדקה ה-88 אמיה טגה כבש את הרביעי של נתניה אחרי בישול נהדר של דיא סבע, וסגר את הסיפור בטדי. 4:2 לנתניה. במחזור הבא תשחק קטמון מול מכבי אחי נצרת בחוץ.

 

במחזור הקודם הפועל ירושלים ניצחה לראשונה מאז מינויו של אוהד בוזגלו לתפקיד מאמן הקבוצה. האדומים יצאו לנצרת עילית במטרה להמשיך לאסוף נקודות על מנת להימנע מקרבות תחתית עתידיות בהמשך העונה. אלא שבדקה ה-22 מוטי מלכה העלה את נצרת עילית ליתרון. בדקה ה-78 שער חוקי של ירושלים נפסל בטענה שנכבש אחרי נבדל. 1:0 לנצרת עילית בסיום. במחזור הבא תארח הפועל ירושלים את הפועל עפולה באצטדיון טדי.

 

מוקדם יותר היום הפסידה בית״ר נורדיה לבית״ר מעלה אדומים 1:0, במסגרת המחזור ה-11 של ליגה ב׳ דרום ב׳. נורדיה אמנם עדיין במקום הראשון, אך ההפסד הזה קירב את קריית מלאכי שנמצאת במקום השני למוליכה, וההפרש ביניהן עומד על חמש נקודות בלבד.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה