אלופי ההתנדבות



בתיכון המקצועי אורט בית הערבה בירושלים ציינו את הזכייה בפרס החינוך הארצי על 'יוזמות חינוכיות כתרומה לקהילה- התנדבות בקהילה' שהוענק למנהלת בית הספר רויטל אמיר. לדברי אמיר, הפרס הארצי בו זכה בית הספר מתווסף לזכייה בשנה שעברה בפרס מטעם מנהל החינוך העירוני על החינוך החברתי- ערכי

במסגרת הפעילות בבית הספר, משתתפת כל מגמת לימוד בפרויקט מיוחד למען הקהילה. כך בין היתר, פתחו תלמידים מספרה קהילתית לקשישים מבתי האבות באזור, תלמידים מאמצים בקביעות מחלקות שונות בבתי החולים ברחבי העיר, נפתח 'קפה קהילתי' לתלמידים וקשישים סביב מעגלי שיח ויצירות אמנות משותפות, התלמידים מארגנים טיולים לחוסים במוסד בעיר ועוד פרויקטים רבים ונוספים ביוזמת התלמידים וצוות בית הספר, אשר את חלקם מלווים לצד התלמידים גם מדריכי ארגון 'מעגלים' האחראים בבית הספר על מגוון פעילויות לפיתוח מנהיגות ומעורבות קהילתית והכוונה לשירות משמעותי. במהלך השנה בטרם ההכרזה על הזכייה הגיעה ועדת הפרס לביקור בבית הספר, שוחחה עם תלמידים, הורים ומורים ונבחנו מדדים שונים ביניהם יחס אישי, תחושת שייכות, תוכניות לימוד פרטניות מותאמות אישית לכל תלמיד, חוויות הצלחה ועוד.

"הפרס משקף את חזון בית הספר כבית ספר מתנדב ומעורה בקהילה", אמרה השבוע מנהלת בית הספר רויטל אמיר, "התלמידים והמורים מעורבים מאוד בשכונה, מלווים את גני הילדים ובתי האבות בשכונה, מעורבים בבתי החולים ועוד. זוהי זכות גדולה עבורנו והמסר מהדהד לתלמידים ונותן את פירותיו עם אחוזים מדהימים של 100% מהבוגרים המסיימים בהצלחה עם תעודת מקצוע, עם ביטחון עצמי רב, ידע וארגז כלים להצלחה, עם אחוזי גיוס גבוהים מאוד ועם קשר הנשמר לאורך השנים בין הבוגרים לצוות בית הספר. להצלחה של בית הספר שותפים רשת אורט ישראל ומשרד הכלכלה והתעשייה המשקיעים רבות הן בתקציבים והן בהנחיה ותכניות ייחודיות לטובת התלמידים, נמשיך בעשייה המסורה למען העיר".

תמונה: באדיבות יח"צ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה