מכירים את הדיירים החדשים בעונה ה-8 של האח הגדול



מכורים ל"אח הגדול" גם אחרי 7 עונות? הטור של "האחות הכתומה" מגיע מדי שבוע כדי לדבר על כל מה שחשוב לדעת...

מי היה מאמין, אבל העונה ה-8 והחדשה של האח הגדול החלה סופסוף. "זו העונה האחרונה", מציינים אסי וקורין כמה פעמים, למקרה ולא הבנתם.

אנחנו אפילו מקבלים שופלים, טרקטורים ועובדים באפודים כתומים שנראה שנלקחו מפרויקט הבנייה של הרכבת הקלה (אולי בגלל זה הוא לא מתקדם?) הם בדיוק מגיעים להרוס את הבית, אבל שימי הדג נכנס לתפקיד המציל הלאומי ומבקש מהם דחייה עד סוף מרץ. "בוא נסיים כמו גדולים", הוא אומר לאח הגדול. "אחרי מרץ אפשר להרוס הכל".

מתוך עמוד הפייסבוק של האח הגדול.
אז בואו נעצור רגע וננשום עמוק מחוץ לאקווריום של שימי. החדשות ה(טובות? רעות?) הן ששום דבר לא נגמר. הפורמט של האח פשוט עובר לזכיינית המתחרה, ולקשת חשוב להדגיש ששום דבר לא יהיה אותו דבר אחר כך.

"אני במקומך הייתי בודק איך זה שבדיוק כשהגעת הכל נגמר", אומר ארז לקורין ומוכיח שגם הפעם, הדינאמיקה בין השניים פשוט לא עובדת. קורין מחייכת חיוך רחב, כי זה מה שרשום לה לעשות על הטלפרומפטר.

מה שקורה בדרך כלל בפרק הראשון של ריאליטי קורה גם הפעם, ובמקום לקבל תוכן אנחנו מוצפים בשלל אנשים אנונימיים עם סיפורי חיים וניסיון להרשים.

כדי להקל על הבלגן, החלטתי לחלק את הדיירים החדשים לכמה קטגוריות שונות:
בקטגוריית "אנשים שלא הייתם רוצים להיתקל בהם במסיבה, בייחוד כשאין לכם תירוץ שאתם חייבים ללכת":
1. חזי הוא סוכן נדל"ן עם רמת מודעות של קבוצת רכישה מבית ענבל אור. עד גיל 13 הוא היה "ילד הכי מכוער בארץ", אבל אחר כך הוא נהיה "להיט מאילנית" והתנשק עם "ילדה שבורה בשם הדר".

2. תהילה היא שילוב בין ליהיא גרינר לסטיב ארקל, עם נגיעות מנחם בן קלות בקצוות. היא אוהבת את הצל, חצאיות ורודות ושופינג באינטרנט. בחורה להכיר לאמא.

3. אסתר הולכת לדבר הרבה. יש מאחוריה סיפור חיים מורכב, אבל אנחנו הולכים לשמוע אותו בלי סוף. היא הולכת להתערב בריבים של כל הדיירים ולהיות בטוחה שהיא תמיד צודקת.

מתוך עמוד הפייסבוק של האח הגדול. בקטגוריית "הולכים לקבל חיקוי בכוכב נולד. אחרי שהעונה תיגמר יגיעו להרבה השקות בסינמה סיטי":
1. כוכב ושמוליק. השכנים מגבעתיים שכנראה לא מודעים לפרופיל של העיר שהם גרים בה. הם אוהבים נורא ("אפשר קצת מים?" "אני אביא לך כאפה"), והדבר שהכי מטריד אותם הוא מה יהיה שלושה חודשים עם הסקס. היא רקדנית בטן לשעבר, הוא חקיין, ובמסגרת המשימה הסודית היא הופכת לאמא של הדייר חמימו. מאותו רגע, ולאורך כל הפרק, היא מקפידה ספק לומר לאחרים ספק להזכיר לעצמה, ש"אני אמא שלו. זה הבן שלי. יש לי בן וזה הבנאדם הזה". אימפרוביזציה מול מצלמה מעולם לא נראתה טוב כל כך.

2. חיים, או חמימו, הוא לא רק הבן של כוכב (זכרתם את זה?) אלא גם עובד במפעל לייצור כבלים בימים ואמן פיתוי בלילות. את אשתו הכיר בבריכה והשיער שלו הוא מה שעושה לו את היום. אם עוצמים עיניים אתם עלולים לחשוב שנתקלתם בג'קי פינת קותי, ונראה שלגמרי מדובר במועמד שהולך להישאר איתנו עוד הרבה זמן.

3. אורנה אוהבת הרצאות של הרב זמיר הכהן ולצאת לחתול והכלב. לא מפריעים לה חתיכים שחוצים את הסלון בתחתונים והיא בטוחה שהשם ינתב את דרכה עד דירת הפרס. תמשיכי ככה ותגיעי לגמר. או לאפטר פארטי.

מתוך עמוד הפייסבוק של האח הגדול. בקטגורייה הבעייתית "אשמח לשמוע עליכם עוד, הלוואי שלא תעופו מוקדם". מתכון לשיברון לב, אבל ייתכן שיישארו איתנו עד לאמצע העונה:


1. בגדול, תאלין היא מיס טרנס 2016, אבל התחושה היא שיש כאן יותר מזה. רק תנו לה צ'אנס.

2. אנדל הוא דמות מעניינת נורא. מובן שרצו להכניס אותו על תקן הבחור האתיופי שעלה לישראל עם שמונת האחים שלו, אבל כבר בתעודת הזהות שלו מתברר שהוא פחות מתחבר לדמות. הוא מעדיף להיכנס כבנאדם, ובעיקר לא מסכים להיכנס לאף משבצת ("מה כואב לך עכשיו?" "זה שאני פה בגלל שאני אתיופי" "זה לא נכון" "זה הכי נכון").

וכמובן קטגוריית "היוש, בקרוב נחזור אל האנונימיות": עדן (הנסיון של ההפקה להצמיד דייט לאנדל, רק שהיא לגמרי לא רואה אותו); מעיין (האקסית של עומר אדם, שמוכיחה שהתפוח לא עושה TRX רחוק מהעץ); שני ("כל בוקר אני קמה כלבה"); שם (תל אביבי, אמן, זהו בגדול); דן ("אני על הספקטרום בין מקובל חתיך לעוף מוזר"); ואביחי בן (בגדול, הסיפור שלו הוא שהוא מתעוור. האם יהיה כאן סיפור גדול יותר? אם לא, הוא לא יישאר איתנו לזמן רב).

הימור לגמר: ממרחק של 100 יום, זה הזמן המתאים ביותר להמר על המועמדים שיישארו איתנו כאן עד הסוף.

בהינתן העובדה שאיש מהדיירים שייכנסו באמצע העונה לא יישארו איתנו, אלה המועמדים שלדעתי נפגוש על הספה בחודש מרץ 2017:

חיים (בגלל הצחוקים), אסתר (בגלל הדעות), תאלין (בגלל הקהילה), אורנה (כי אלוהים הבטיח לה) ואולי גם אביחי בן, אם הוא יצליח לצאת מהקונכייה שלו.

האם היה כאן דייר סוחף וכריזמטי ברמת שי חי? קשה מאוד לומר שאפשר שעף לנו הסכך של הבית מהתרגשות. משהו חייב להתרומם בהמשך העונה, אחרת אפילו שימי לא יעזור פה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה