לפני רבע הגמר: ירושלים הפסידה להרצליה בליגה 94:73



האדומים התארחו באולם ״היובל״ בהרצליה והפסידו 94:73. סטודמאייר בלט עם 20 נקודות בשורות ירושלים, כרם משעור, שמתח את שריר התאומים, קלע 18 להרצליה. במוצ״ש הקבוצות יפגשו שוב במסגרת רבע גמר גביע המדינה

הפועל ירושלים יצאה הערב(רביעי) להרצליה למשחק מול בני הרצליה במסגרת ליגת ווינר סל. האדומים הגיעו למשחק במומנטום לא רע יחסית אחרי שני ניצחונות על הפועל ת״א(בגביע ובליגה) וההעפלה לטופ 16 של היורוקאפ. את הרצליה תפגוש הפועל גם במוצ״ש בהיכל הפיס ארנה במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ולכן המשחק הערב היה סוג של הכנה לשתי הקבוצות. בעלי הקבוצה ד״ר אורי אלון הגיע לאולם בהרצליה כדי לתת גב לקבוצתו וראה את ג׳רלס, טימור, קינזי, אליהו וסטודמאייר פותחים בחמישייה של פיאנג׳יאני.

 

מהלך המשחק: הרצליה פתחה טוב יותר ורצה על המגרש, בזמן שבירושלים ניסו למזער נזקים. המארחת חטפה כדורים וגרמה לאדומים לאבד כדורים, דבר שאילץ מסימונה פיאנג׳יאני לצאת לפסק זמן אחרי 4 דקות כשהתוצאה 10:5 להרצליה. הפועל הצליחה להפוך את התוצאה אחרי שלשה של בר טימור, אבל הרצליה לא נבהלה והמשיכה ביכולת הטובה שלה, בדרך ליתרון 20:21 אחרי עשר דקות. המארחת נראתה נהדר גם בפתיחת הרבע השני כשלעומתה חניכיו של פיאנג׳יאני שיחקו לא טוב ואיפשרו סלים קלים. בשלב זה סטודאייר לקח על עצמו את משימת מיזעור הנזקים וצמצם את ההפרש. 36:31 להרצליה כשנותרו חמש דקות להפסקה. המארחת לא נתנה גם לסטודמאייר להפסיק את השליטה שלה, ביצעה כמה התאמות וניצלה משחק הגנה רפוי של האדומים. כרם משעור וסביבן דניס בלטו בשורות הרצליה, בדרך ל-40:49 בהפסקה. במחצית השנייה נראה היה שירושלים מתחילה לחזור, אך הרצליה שהוכיחה כבר כמה פעמים במשחק שהיא לא נבהלת, חזרה ליכולת שאפיינה אותה במחצית הראשונה ודאגה לשמור על היתרון שלה גם אחרי חמש הדקות הראשונות של הרבע השלישי, 48:55. המארחת כבר הגיעה ליתרון שיא של 15 נקודות, אך ירושלים הצליחה למנוע מהיתרון הזה לגדול וסיימה את הרבע השלישי בפיגור 68:57. הרצליה פתחה את עשר הדקות האחרונות בסערה והגדילה את היתרון שלה. ירושלים התחילה להסתמך על סטודמאייר בלבד מבחינה התקפית שלא איכזב וסיפק את הנקודות מתחת לסל כשהיה צריך. אך גם היכולת הטובה של הסנטר האמריקאי לא עזרה וירושלים הפסידה את המשחק 94:73.

 

בלטו בירושלים: סטודמאייר 20 נקודות, טימור 12, ג׳רלס 8, אליהו ודייסון 7 כ״א.

 

במוצ״ש כאמור תארח ירושלים את בני הרצליה במסגרת רבע גמר גביע המדינה בהיכל הפיס ארנה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה