הראתה אופי: הפועל חזרה מפיגור 20 וניצחה 76:80 את ריטאס וילנה



האדומים נקלעו לפיגור 20 ברבע השני, אך משחק נהדר של הלפרין הכין את הקרקע להתפוצצות של ג׳רלס במחצית השנייה. במחזור הבא תארח הפועל את ניז׳ני נובגורוד בארנה

הפועל ירושלים פתחה הערב(רביעי) את שלב הטופ 16 של היורוקאפ כששיחקה מול ריטאס וילנה בחוץ. האדומים נמצאים בתקופה מבלבלת כשמצבם בליגה העל לא כל כך טוב, אך בשאר המפעלים המצב טוב. הפועל זכתה בפתיחת העונה בגביע ווינר סל, העפילה לפני כמה ימים לחצי גמר גביע המדינה וכאמור הגיעה לשלב הטופ 16 במפעל השני בחשיבותו באירופה. גם בירושלים מבינים שההפסדים בליגה הם לא דבר כל כך נורא ומה שחשוב באמת זה הניצחונות במאני טיים. בחמישייה של פיאנג׳יאני פתחו טימור, ג׳רלס, קינזי, פיטרסון וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: ריטאס פתחה בסערה ועלתה ליתרון 0:8, אך שלשה של פיטרסון הכניסה את הפועל למשחק, כשמיד לאחר מכן אמארה סטודמאייר צימק את ההפרש לשלוש נקודות. המארחת לא נבהלה וחזרה לרוץ על המגרש והגדילה את היתרון שלה די בקלות ל-5:14 כשנותרו חמש דקות לסיום הרבע. בשלב הזה של המשחק נכנס להופעת הבכורה אצל ירושלים מאליק היירסטון שביצע כמה מהלכים טובים בנסיון למזער נזקים לקראת סיום הרבע הראשון, אך גם הוא לא עזר והתוצאה לפני הרבע השני הייתה 23:12 לוילנה. הפועל נראתה רע מאוד גם ברבע השני ווילנה ניצלה זאת כדי לגרום להתפרקות של ירושלים בשלב מוקדם מאוד במשחק. המארחת התעללה באדומים ועלתה ליתרון 20 נקודות כשנותרו חמש דקות עד ההפסקה. הלפרין נכנס לקבל דקות ראשונות במשחק ועזר להפועל לחזור לעניינים עם כמה מהלכים ונקודות חשובות. בהפסקה 43:31 לוילנה. הגארד הישראלי עלה גם בפתיחת המחצית השנייה והציג יכולת נהדרת שעזרה להפועל ירושלים לצמק את הפער מהמארחת. שלשה של דייסון השלימה ריצת 0:8 שהקטינה את ההפרש ל-4 נקודות בלבד. דייסון ביצע כמה מהלכים שהזיקו לקבוצה ווילנה עלתה שוב ליתרון דו ספרתי כשהוליכה 44:54 חמש דקות לסיום הרבע השלישי. בירושלים עדיין לא התייאשו וכמה מהלכים נהדרים של ג׳רלס צימקו את הפער ל-6 נקודות עד סוף הרבע. 63:57 לוילנה לפני עשר הדקות האחרונות. הפועל פתחה את הרבע הרביעי בסערה והשוותה את התוצאה אחרי שתי שלשות מהירות. דייסון קלע שתיים וביצע מהפך מפתיע, אך ריטאס התעוררה והשוותה שוב. קרטיס ג׳רלס להט בדקות האחרונות ותפר שלשה שהעלתה את הפועל ירושלים ליתרון 4 נקודות כשנותרו 2 דקות לסיום המשחק. ריטאס הצליחה לצמק ל-2 כשנותרה חצי דקה, הפועל יצאה להתקפה ודיז׳ון ת׳ומפסון ביצע עבירת תוקף, כשהשעון מראה 21 שניות לסיום. המארחת יצאה להתקפה וזרקה שלשה שלא נכנסה, דבר שהוביל לעבירה על קינזי בריבאונד והגארד קלע 2 מהקו. הפועל ניצחה בסיום 76:80.

 

בלטו בירושלים: ג׳רלס 26 נקודות, דייסון 15, הלפרין וג׳ונס 10 כ״א, ות׳ומפסון 9.

 

במחזור הבא תארח את הפועל ירושלים את ניז׳ני נובגורוד בהיכל הפיס ארנה.

 

תמונה באדיבות ריטאס וילנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה