מצלמת אכיפה הוצבה בקניון רמות בירושלים



לאחר פניות רבות מתושבים ולאור הסכנה הרבה בעצירת רכבים בנתיב הכניסה לקניון רמות על ציר גולדה מאיר בירושלים, דרש המשנה לראש העיר דב קלמנוביץ הצבת מצלמת אכיפה לצמצום הפקקים וסכנת החיים במקום. השבוע נוספה המצלמה

מצב התנועה באזור ציר גולדה מאיר בשכונת רמות בירושלים עמוס ובעייתי, זאת עקב ריבוי רכבים המגיעים מחוץ לעיר ונוסעים לעבר אזור התעשייה הר-חוצבים הסמוך לשכונת רמות, דרך ציר גולדה מאיר. ריבוי הרכבים המגיעים מחוץ לעיר, בשילוב חמישים אלף התושבים שחיים בשכונה, יוצרים פקקים רבים בשעות העומס ועצירות זמניות של רכבים פרטיים בסמוך לקניון רמות, מה 'שתורם' לבעיית הפקקים ואף מסכן חיים.

על פי תקנות התעבורה שאושרו בחודש שעבר בכנסת, יכולות רשויות מקומיות לאכוף את החוק על עבירות תנועה בשטח הרשות. לאור כך, הותקנו מצלמות בנתיבי תחבורה ציבורית בירושלים ואף באזור התעשייה תלפיות.

בעקבות שינוי תקנות התעבורה ומצב התנועה על ציר גולדה מאיר, פנה המשנה לראש עיריית ירושלים דב קלמנוביץ למנהל אגף תפעול בעירייה, יצחק נידם ודרש הצבת מצלמות אכיפה גם בקניון רמות. השבוע בוצעה עבודת הצבת המצלמה והיא תתחיל לפעול תוך זמן קצר.

קלמנוביץ בירך על הצבת המצלמה ואמר: "הצבת מצלמת אכיפה בקניון רמות תרתיע נהגים מלעצור ולסכן את התנועה בשדרות גולדה מאיר. שמח על התקנת המצלמה ומברך על האכיפה במקום שתקל על התנועה ותמנע פגיעות בחיי אדם".

בתמונה: המצלמה החדשה בקניון רמות


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה