בירה אישית עם תרומה חברתית



עמותת שק"ל ובירה שפירא במהדורה פורימית מיוחדת שכל רווחיה מוקדשים לפעילות עמותת שק"ל. את הקמפיין מובילם בהתנדבות להקת החצר האחורית

לקראת חג הפורים יוצאת עמותת שק"ל – שירותים קהילתיים לאנשים עם צרכים מיוחדים, יחד עם מבשלת שפירא הירושלמית לקמפיין גיוס כספים המשלב עסקים וקהילה, והפעם עם פרזנטורים מיוחדים - חברי ההרכב "החצר האחריות" - יענקלה רוטבליט, תומר יוסף, איתמר ציגלר וגדי רונן.

במסגרת הקמפיין מוצעת מהדורה של ארגזי בירה שפירא ממותגים אישית שימשמשו למשלחי מנות בחג הפורים ולכל אירוע משמח אחר. המהדורה כולה עוצבה בסטודיו בין השורות של עמותות שק"ל והייצור המיוחד של הבירה ואריזתה מתבצע על ידי מועסקים של עמותת שק"ל.

יעל תנעמי, מנהלת הסטודיו של עמותת שק"ל מספרת כי הקמפיין זוכה להצלחה רבה. "אנחנו מציעים בירת בוטיק בתחפושת אישית ובעיצוב מוקפד ויפהפה. השילוב של בירה חברתית במשלוחי המנות הוא אמירה של תרומה לקהילה ומעניק לשמחת החג מימד חשוב נוסף"

יענקל'ה רוטבליט וההרכב החצר האחורית התגייסו גם הם לקידום הקמפיין למען עמותת שק"ל, ביום הצילומים המיוחד שהוקדש לעניין סיפרו כי "החצר האחורית שמחה להשתתף במיזם של עמותת שק"ל למען אנשים עם צרכים מיוחדים. לחיים! 

הזמנת ארגזי הבירה מתבצעת באתר אינטרנט ייעודי ואת הבירה ניתן לאסוף מסניפי עמותת שק"ל או לקבל במשלוח. לביצוע הזמנה חפשו "בירה אישת עם תרומה חברתית".

תמונה: באדיבות יח"צ, צילום: דניאל מליחי 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה