איתי לוי ברדיו ירושלים



איתי לוי הגיע לרדיו ירושלים להתארח בתכנית 'מנטה' בהגשת ירון אילן. לוי מבצע את מיטב להיטיו, ביניהם גם הלהיט החדש 'היי את'

במסגרת חגיגות 20 שנה לתכנית 'מנטה' עם ירון אילן הגיע היום (ג') איתי לוי להתראח בתכנית. איתי ביצע את שיריו 'היי את', 'לאט', 'ילדות של פעם' ועוד. 


ב2013 פרץ לוי לתודעה עם השיר "כמעט שיר אהבה", סינגל הבכורה שלו - וסומן מההתחלה ע"י כתבי ומבקרי המוזיקה, השדרנים והעורכים המוסיקלים בתחנות הרדיו כ"דבר הבא" בז'אנר המוסיקה הישראלית. בשנת 2014 יצא אלבום הבכורה של איתי "מה עובר עלייך" שכלל בתוכו את הסינגלים "כמעט שיר אהבה", "מה עובר עלייך", "אף אחת אחרת", "נשב ונדבר", "ילדות של פעם" ו"בלילות קרים". בתחילת 2015 יצא איתי לוי עם השיר "יום שני" אשר היווה סינגל ראשון מתוך אלבומו החדש.
במהלך אותה שנה, לכבוד יום הזכרון לחללי צה"ל, הוציא איתי את השיר "גיבורים" לזכרו של אורון שאול ז"ל. השיר לקח חלק בפרויקט "שיר וזיכרון" של חברת "לינקטון".
בהמשך 2015 חתם איתי לוי בחברת ההפקות "ליאם הפקות" של אייל גולן המנוהלת על ידי מנהלו האישי של גולן, בני פרץ. לאחר החתימה המתוקשרת, שחרר איתי לוי את הסינגל "חוטים ומיקרופונים" מתוך אלבומו השני. בינואר 2016 שחרר איתי את אלבומו השני - "כל העיר יודעת".



קרדיט תמונות: ארנון בוסאני  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה