קטמון הפסידה לעירוני נשר 1:0



הפועל לא המשיכה במומנטום החיובי מהדרבי והפסידה 3 נקודות חשובות במאבקי התחתית. נאור עבודי כבש לזכות האורחת

הפועל קטמון אירחה היום(שישי) את עירוני נשר באצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-24 של הליגה הלאומית. הקבוצה של בני בן זקן הגיעה למשחק עם רוח גבית אחרי הניצחון בדרביון מול הפועל ירושלים, ניצחון שהעניק לה אוויר לנשימה בתחתית הרותחת של הליגה. ערב המחזור האדומים מוקמו במקום ה-11 כשבמאזנה 27 נקודות, 3 יותר מיריבתה העירונית שממוקמת במקום ה-15 ומחזיקה באותו מספר נקודות כמו רמה״ש שנמצאת מקום מעליה. הכותרות מעירוני נשר הן שאלדד שביט, ששמו הוזכר כמועמד למשרת עוזר מאמן בית״ר ירושלים, עזב את הקבוצה כיוון שרצה להגיע לבית וגן, אך חזר בו והתנצל בפני הנהלת הקבוצה מהצפון, לאחר שאלה הופתעו לגלות כי הוא מנהל משא ומתן עם הצהובים. בסופו של דבר שביט נשאר במועדון והגיע לטדי הערב במטרה לנצח את קטמון.

 

קטמון הסתבכה בדקה ה-33 כשבן כוואז הורחק עם שני כרטיסים צהובים והשאיר את האדומים בעשרה שחקנים. הקבוצות סיימו את המחצית הראשונה בתיקו 0:0, כשבמחצית השנייה עירוני נשר ניצלה את היתרון המספרי שלה וכבשה השער הראשון במשחק בדקה ה-83 מנגיחה של נאור עבודי. שלוש דקות לאחר מכן נשר זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי הכשלה של ניבאלדו ברחבה. עבודי ניגש לבעוט, אך סיידוף הדף לקרן. בסיום 1:0 לנשר, שהשאיר את קטמון עם 27 נקודות והוריד אותה למקום ה-12.

 

ביום שני יושלמו משחקי המחזור כשהפועל ראשל״צ תארח את הפועל ירושלים באצטדיון הברפלד. האדומים ינסו להשיג ניצחון כדי לנסות לברוח מעל הקו האדום.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה