גברים הם גם קצת ילדים



"להשאיר אבא לבד בבית זה כמו להשאיר שני ילדים שהולכים לעשות המון בלאגן עד שאימא תחזור" והשבוע בבלוג על תפקיד האבא

זה לא משנה עם מי התחתנת, כמה אתם מבינים זה את זה וכמה תמיכה ופרגון יש בניכם... כשהגבר שלך מתנדב לעשות משמרת עם הילד, את כבר יודעת איך זה ייגמר. אין אצלו דבר כזה ריבוי משימות, יש לו משימה אחת ויחידה בחיים - לעצב את הבית מחדש ולגרום לו להראות כמו מחנה יהודה שעתיים לפני כניסת שבת. לא, אנחנו לא פריקיות שליטה וניקיון, פשוט להשאיר אבא לבד בבית זה כמו להשאיר שני ילדים שהולכים לעשות המון בלאגן עד שאימא תחזור.

אז אחרי שהבנתי שלא טעיתי ונכנסתי לבית הנכון, והתעלמתי מהעובדה שהילד לבוש כאילו עיוור צבעים עשה לו סטיילינג, ומזה שאני מקבלת בחזרה ייצור קטן ומלוכלך שאמור להיות בן אנוש, על דבר אחד לפחות בוא נהיה ברורים - טיטול של 7 קילו זה משקל הילד, לא כמות הקקי שהוא אמור להכיל. לדעתי מי שהמציא את הרגיעון הייתה בכלל אישה, שהשאירה את בעלה כמבוגר אחראי פעם אחת יותר מדי.

אולי להשאיר אבות לבד זה לא הרעיון הכי מבריק שיכול להיות, אבל בלי זה לא הייתי מצליחה לחגוג את חג חמישי. זה היום שלי ושל עצמי ובדרך כלל מכיל בתוכו גם בילוי. אם תהיתם - בנאדם עם ילד לא פשוט קם והולך לבלות, זה כרוך בהפקה עם תכנון מדוקדק שבוע מראש, רק בשביל שיעבור בשלום. מגיע הערב - בשעה טובה הכל עבר חלק, אני מחוץ לבית! מגיעה לבילוי המיוחל ופוגשת אנשים טובים ומתעניינים: מה את עושה פה? איפה הילד? עם מי השארת אותו? סמכו עליי - אימא מודאגת עושה תחקירים יותר טובים מאלה של המוסד. ובמקרה הזה אני לא מודאגת, כי לילד יש גם אבא. מהפכני הא?


זה ידוע שבמקומות בילוי סצינת הפיק-אפ פורחת. אצל אימהות זה מבדר כפליים. בכל פעם כשניגש אליי מישהו עם מבט שרמנטי וצ'ייסר, בלי להסס שולפת את הטלפון ומתחילה להראות לו בהתלהבות "הנה אלון מחייך, הנה הוא ישן, תראה תראה פה הוא משחק עם אבא שלו איזה חמודים". ואז הבחור שואל בפאניקה קלה "מה את אמא?" כנראה כדי להסביר לעצמו שבוטל היום ספורט. ואני תוהה למה לקח לי רק 30 שנה לעלות על הפטנט.

בגדול גברים הם עם מיוחד, קצת איטי, לפעמים לא ברור אבל מה נשאר לנו אם לא לחיות בשלום עם מה שהגרלנו, ולצחוק על זה באהבה ובסתר בקבוצת הפייסבוק החביבה מכולן 'התחתנתי עם אידיוט' :)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה