הפועל הפסידה לולנסיה והודחה מהיורוקאפ



האדומים הפסידו 90:75 לספרדים במשחק השלישי והמכריע של חצי גמר היורוקאפ. קינזי קלע רק נקודה אחת, ג׳רלס בלט עם 19 נקודות בשורות האדומים שיתרכזו מעכשיו במאבקי האליפות המקומית

חצי גמר היורוקאפ הגיע הערב (רביעי) להכרעה, כאשר הפועל ירושלים שיחקה נגד ולנסיה בספרד במשחק מספר שלוש ומכריע. הספרדים ניצחו במשחק הראשון, וביום שישי האחרון ירושלים הצליחה להשוות את הסדרה בזכות הופעה נהדרת בארנה. למרות תקרית האוהדים האדומים והמשטרה הספרדית במשחק הראשון, הגיעו למשחק בולנסיה כ-120 אוהדים ירושלמים שתמכו בקבוצה של סימונה פיאנג׳יאני. המאמן נהנה מחזרתו של טראוויס פיטרסון שנפצע במשחק נגד נהריה וגרם ללא מעט חששות בקרב אנשי הפועל. הפורוורד החלים ופתח במשחק יחד עם ג׳רלס, דייסון, קינזי וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: המשחק נפתח צמוד ועם הגנות חזקות. האדומים ניסו להכניס את סטודמאייר למשחק, אך ולנסיה באה מוכנה לקרב מול האיש הגדול של הפועל ומנעה ממנו להגיע למצבים נוחים. ג׳רלס נכנס לקצב כבר ברבע הזה והיה הגורם העיקרי לכך שהפועל הצליחה להישאר צמודה לולנסיה בסיום הרבע הראשון. 21:17 לולנסיה אחרי עשר דקות. הרבע השני היה יותר קשה לאדומים. ולנסיה סיפקה יכולת התקפית נהדרת וברחה להפועל. בכל פעם שירושלים ניסתה לחזור, הספרדים לחצו על הדוושה ולא איפשרו לפער להצטמצם. 44:32 לספרדים בסיום המחצית הראשונה. פתיחת המחצית השנייה לא בישרה טובות. ולנסיה עלתה ליתרון של 20 נקודות אחרי דקות ספורות בלבד בתוך הרבע השלישי. קינזי שהצטיין במשחק הקודם, לא שיחק טוב הערב והיכולות שלו היו חסרים לאדומים. הספרדים פשוט התעללו בירושלים בשני צידי המגרש והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 75:50 לספרדים. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כשולנסיה המשיכה לשלוט בנעשה על הפרקט ושמרה על היתרון הגבוה. 90:75 לולנסיה בסיום, שתשחק בגמר נגד מלאגה.

 

בלטו בירושלים: ג׳רלס 19 נקודות, סטודמאייר 17, טימור 9.

 

הפועל תתרכז עכשיו במשחקי הליגה במטרה להחזיר את האליפות לירושלים.

 

תמונה באדיבות האתר הרשמי של ולנסיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה