אייל גולן מגיב על הפרידה מרוסלנה



אייל גולן הגיע לרדיו ירושלים להתארח בתכנית 'מנטה' עם ירון אילן לספיישל אלבומו החדש "לא פשוט להיות פשוט". אייל הגיב על הפרידה מרוסלנה ואמר "הייתה לנו תקופה מדהימה יחד ואני מאוד מעריך אותה"

החל מהשעה 11:00 אייל גולן בשידור חי ברדיו ירושלים, יחד עם ירון אילן בתכנית 'מנטה'. גולן הגיע להתארח בתכנית לרגל השקת אלבומו החדש "לא פשוט להיות פשוט".  

גולן הגיב על הפרידה מזוגתו רוסלנה רודינה "בין בני זוג קורה שפחות מסתדרים, חייב להגיד שהכל באווירה טובה. אתה יודע, אני רואה המון זוגות שנפרדים ובמלחמה ובריב ופה זה לא בא מהמקום הזה. אנחנו מדברים כמעט כל יום, יש לנו ילד משותף ואנחנו נישאר חברים טובים. הייתה לנו תקופה מדהימה ביחד ואני מאוד מעריך אותה ואוהב אותה וכמו שאמרתי לה תמיד אני אהיה שם בשבילה ובשביל יאן".

לראשונה בקריירה, לכבוד שני עשורים של פעילות, החליט גולן להוציא לאור אלבום כפול. האלבום כולל 20 שירים בביצוע אייל גולן, כאשר בחלקו הראשון עשרה שירים שקטים, ובחלקו השני עשרה קיצביים. חלק מהשירים הם דואטים ושיתופי פעולה.

האלבום זכה לאהדה רבה כמו שאר אלבומיו של גולן ולאחר כשבוע מיציאתו קיבל גולן את מעמד הפלטינה הכפולה על אלבום זה עבור מכירות של למעלה מ60,000 עותקים.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה