תיקו 1:1 בין בית"ר לב"ש



האלופה עלתה ליתרון משער של בן שהר, אך בריהון השווה וקבע חלוקת נקודות בטדי. במחזור האחרון יפגשו הירושלמים את מכבי תל אביב

בית״ר ירושלים אירחה הערב (שני) את אלופת המדינה הפועל ב״ש, למשחק האחרון שלה באצטדיון טדי העונה. אחרי שמכבי פ״ת ניצחה אתמול את מכבי ת״א, הירושלמים הגיעו למשחק שניצחון הערב הוא יקר, ויבטיח להם מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. רבות דובר השבוע על כך שבית״ר תעבור כמה שינויים בעונה הבאה, בעיקר מבחינה ניהולית, כאשר אלי אוחנה קרוב לסיכום במועדון בתור מחזיק זכויות הניהול של הקבוצה, לאחר שאלי טביב הורשע בפרשת הנער ולא יכול להחזיק בזכויות הניהול של הקבוצה במשך השנתיים הקרובות. גם כמה שחקנים בכירים לא צפויים להמשיך. קפטן הקבוצה דן איינבינדר לא הגיע להסכמות עם המועדון וככל הנראה יעזוב להפועל ב״ש או מכבי חיפה. גם בלם הקבוצה חסוס רואדה צפוי לעזוב לקפריסין. המאמן שרון מימר עדיין לא חתם על חוזה חדש, אך צפוי להמשיך והוא כבר התחיל לתכנן יחד עם הבעלים אלי טביב את העונה הבאה, כולל מחנה אימונים בחו״ל. המאמן פתח הערב בהרכב עם קליימן בין הקורות, קונט, קךטינס, מורי והייסטר בהגנה. פריירה, סאבו ואיינבינדר בקישור, ובריהון, ורד ושכטר בהתקפה.

 

מהלך המשחק: בית"ר פתחה מעולה את המשחק ונגיעה לכמה מצבים מסוכנים, אך דווקא ב"ש כבשה ראשונה מרגליו של בן שהר בדקה ה-29. המחצית הסתיימה בתוצאה 1:0 לאורחים. בדקה ה-51 יעקב בריהון הצליח לצמק כשגילגל את הכדור לרשת כדור חוזר. 1:1. מיד אחרי השער בית"ר שלטה למשך דקות ארוכות ופיספסה המון הזדמנויות להפוך את התוצאה, אך ללא הצלחה. 1:1 בסיום.

 

המחזור הבא יהיה המחזור האחרון העונה, כשבית״ר תשחק בחוץ נגד מכבי ת״א.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה