אמא מאושרת הופכת את כל המשפחה למאושרת ולכן השבוע - אספר לך קצת על איך אפשר לשלב בזמן המעט שיש לך, כמה דברים לעצמך בשביל עצמך

כאימא, את בוודאי יודעת שלמצוא זמן איכות לעצמך או להקדיש תשומת לב לדברים שהם לא הילדים, הבית והזוגיות יכול להיות דבר מאוד מאתגר. הרבה פעמים אני מתקשה לפנות זמן ופשוט לעצור, להירגע ולעשות את מה שאני אוהבת. נדרשת עבודה רבה, מוטיבציה, ולפעמים גם זמן - כדי ליהנות מתחביבים ישנים, וכדי לטפח תחביבים חדשים שיותר מתאימים לסגנון החיים שלנו כהורים.

כמו שכבר אמרתי בבלוגים אחרים, אמא מאושרת הופכת את כל המשפחה למאושרת ולכן השבוע - אספר לך קצת על איך אפשר לשלב בזמן המעט שיש לך, כמה דברים לעצמך בשביל עצמך.

תקראי ספר. דרך מצוינת להירגע, ולסיים את היום בדרך נטולת מחשבות היא קריאה. באופן אישי אני חובבת ספרי קיטש או הרפתקאות, ובגדול כל מה שהוא כלכך בדיוני ומופרך, שפשוט מאפשר לי לשקוע לתוך עולם אחר בזמן הקריאה, ולנקות את הראש מאלפי המחשבות והדאגות וההתמודדויות שבשגרה. אפשר גם לבחור בספר אינפורמטיבי ולטפח על הדרך את הידע הכללי.

תעשי אמבטיה. נשמע די בסיסי, אבל מתי לאחרונה עשית אמבטיית קצף, שכללה פילינג וניל קוקוס ואת כל שאר תכשירי הטיפוח האקזוטיים שמחכים לך כבר כמה חודשים על המדף? זו דרך מצוינת להירגע, רצוי בסוף היום אחרי שהילדים נרדמו. בשביל האווירה אפשר לשלב גם כוס יין ואפילו להדליק כמה נרות ומוזיקה כדי להשלים את חוויית הספא הביתית שלך, שממנה תצאי גם רגועה וגם מטופחת, יש יותר טוב מזה?

הירשמי לחוג. באופן אישי יש לי נטייה לדחות את כל מה שקשור לעצמי לסוף. וגם אז לוותר לעצמי בגלל העייפות, או התחייבויות נוספות שאני מעלה לראש רשימת המטלות. יש משהו בחוגים שמחייב אותך להגיע - אולי זה התשלום ששילמת מראש, או העובדה שאת הופכת להיות חלק מקבוצה שבה מכירים אותך, ומצפים לבואך מדי שבוע. הסיבה לא ממש משנה העיקר שהיא משיגה את המטרה. אז תבחרי משהו אחד שאת אוהבת - אמנות, יוגה, מוזיקה, בישול.. ופשוט תתמידי אחת לשבוע, זה יעשה לך טוב.

כנסי לכושר. לא בקטע תחרותי שבו את מתחרה בגוף של עצמך לפני הלידות. גם לא בשביל הדיאטה אלא בשביל לאוורר את המוח ולהמריץ את הגוף - אפילו 30 דקות הליכה ביום או הליכה באוויר הפתוח מחוץ לבית יעשו את העבודה. עדיף מלבזבז עוד ערב מול הטלוויזיה, ואולי כבונוס ובלי לשים לב אפילו תורידי איזה קילו או שניים.

תפזרי צ'ופרים. לפעמים כל מה שנדרש כדי לחדש אנרגיות, זה חוויה שהיא לא בשגרה היומיומית שלך. תפזרי לך חוויות בונוס קטנות במהלך החודש, תקבעי תורים מראש גם לדברים קטנים כמו מניקור או ספא וגם לדברים יותר גדולים כמו תערוכות והופעות. ואל תדאגי, הזמן ממילא יעבור - אבל מניסיון אין כמו להיזכר ולהיות מופתעת לטובה שיש לך מחר בערב מופע סטנדאפ שהזמנת לפני חודשיים ואת הולכת לצחוק בו את חייך.

בקיצור מה שזה לא יהיה - תיהני מהרגע ותתמקדי ב-למלא כל דקה שיש לך, בדברים שאת אוהבת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה