הנציגים של הסטודנטים והסטודנטיות בכנסת



אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה השתתפו ביום הסטודנט הלאומי שנערך בכנסת

נציגי אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, הנחשבת לאגודת הסטודנטים הגדולה בישראל, השתתפו היום (ג') ביום הסטודנט הלאומי בכנסת. יו"ר האגודה לילך חייבי מנחם ונציגים נוספים של האגודה השתתפו בדיוני השדולה להשכלה גבוהה ובטקס הוקרה לסטודנטים יוצאי דופן. יחד עם יו"ר הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה ייצגו את האגודה גם הסטודנטיות נעם כוכבי ומאירה מירי ארגמן.

זו לא הפעם הראשונה בשבועות האחרונים שנציגי ונציגות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים מפגינים נוכחות באירועים חשובים הנערכים בכנסת. לאחרונה השתתפו נשיא האגודה גבריאל בן חיים, חברת מועצת האגודה אורלי ניסטל ויו"ר האגודה לילך חייבי מנחם ביום האחדות שצוין בכנסת, ובמסגרת פעילותה כיו"ר אגודה הפעילה במועדון מודל האו"ם היא הוזמנה על ידי ארגון אימונה בישראל לנהל שולחן עגול בנושא ערבות חברתית – שילוב אנשים עם מוגבלויות בהשתתפות יו"ר הכנסתיולי אדלשטיין,שדיבר על הנושא ואמר כי הכל מתחיל מחינוך. בדיוני השולחן העגול השתתפו נציגים ופעילים חברתיים וגם ח"כ נורית קורן, יו"ר משותפת של השדולה למען זכויות אנשים עם מוגבלויות, וח"כ יואב קיש, אחד מיוזמי החוק שלפיו גופים ציבוריים שבהם יותר מ-100 עובדים יידרשו לדאוג לייצוג הולם של אנשים עם מוגבלות משמעותית בשיעור של חמישה אחוזים בתוך חמש שנים. באירוע זה סיפרה חייבי מנחם על אירוע הפתיחה החגיגית של תא סמ"ן בשיתוף מועדון הדיבייט של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה שהתקיים באותו יום, כולל מופע סטנדאפ של אנזים בעלי מוגבלויות, והמשתתפים בדיון בירכו אותה על העשייה המבורכת ואמרו כי ישמחו להיות מוזמנים לאירועים הבאים. חייבי מנחם: "באירוע סיפרתי גם על סיפורי האישי ועל ההתמודדות היומיומית אצלנו בבית מאז שאחי אביחי עבר לפני שלוש וחצי שנים אירוע מוחי והיום הוא מתפקד עם מוגבלות בעזרת הרבה כוחות נפש וסביבה תומכת".

לאחרונה השתתפו נציגי אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באירוע השקת מועדון הדיבייט של כנסת ישראל–יוזמה שנועדה להעלות את רמת השיח בכנסת ובחברה בעזרת קיום דיון דיבייט לפי הפורמט האקדמאי. פורמט הדיבייט האקדמאי הוא פורמט תחרותי עם כללים ברורים המכוונים לקדם דיון ענייני, איכותי ומתורבת.המועדון הוא יוזמה משותפת של שני חברות כנסת, שאחת מהן היא ח"כ שרן השכל, לשעבר סטודנטית בפתוחה ודיבייטורית וחברת הנהלה במועדון הדיבייט של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה. באירוע השתתפו נציגים מטעם מועדוןהדיבייט של האגודה: ארז טופור, דיבייטור וותיק ושופט מטעם המועדון בתחרויות דיבייט, ושמואל סתת, דיבייטור וותיק המתחרה מטעם המועדון בתחרויות בארץ ובעולם, ודיבייטורים מכלל המוסדות בארץ ומובילי תחום הדיבייט בארץ.

תמונות: יח"צ  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה