בנות המרכז האקדמי לב: 100% הצלחה בבחינות ההסמכה לאחיות



בצל המחסור הקשה באחיות במערכת הבריאות: 1200 אחיות חדשות עברו את בחירות ההסמכה בהן 102 בנות המרכז האקדמי לב שקטפו את המקום הראשון בארץ עם 100% הצלחה

הסטודנטיות לסיעוד של "המרכז האקדמי לב" (קמפוס טל) קטפו השבוע את צמרת הטבלה בארץ בבחינות ללימודי סיעוד. 102 הסטודנטיות החרדיות והדתיות לאומיות שניגשו לבחינה עברו אותה בהצלחה. זהו המספר הגבוה ביותר של סטודנטיות מאותו מוסד לימודים שניגשו והצליחו לסיים את הבחינה עם 100% הצלחה. גם ברקנאטי באוניברסיטת בן גוריון השיגו 100% הצלחה עם 80 מסיימים. הבוגרות יועסקו כאחיות בבתי החולים ובקהילה ברחבי הארץ. מקומות נוספים שבלטו הם וולפסון עם 78 בוגרים והמכללה האקדמית עמק יזרעאל 113 בוגרים.

יש לציין כי בכל רחבי הארץ קיים מחסור באחיות שיימשך בעתיד הנראה לעין. המחסור קיים הן באשפוז (בתי החולים על סוגיהם) והן במרפאות בקהילה: בין השאר בבתי אבות מרפאות ומוקדי חירום. המרכז האקדמי לב תורם את חלקו, הן בכמות והן האיכות.

הנתונים הרשמיים של בחינות הגמר מצביעים על אחוז הצלחה מרשים של 100% הצלחה לכלל הסטודנטיות במרכז האקדמי לב עם ציון ממוצע של 77 נקודות. בכך משתווה "המרכז האקדמי לב" להצלחה של אוניברסיטת בן גוריון (80 נבחנים). הממוצע הארצי בבחינה בכל רחבי הארץ עמד על 70.5% אחוזי הצלחה.

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק בירך על ההישג הארצי המרשים של הסטודנטיות: "אנו נותנים דגש רב לחיבור החומר הלימודי לאופן יישומו בפרקטיקה. הסטודנטיות שלנו מוכיחות רמה גבוהה של לימודים והצלחה, והחולים שיופקדו לטיפולן יקבלו שירות מקצועי ואיכותי מפי הבוגרות הכי טובות".

דיקנית הפקולטה למדעי החיים והבריאות פרופ' חיה גרינברגר ציינה בסיפוק כי "אני גאה  בהישג המרשים של בוגרותנו. ההישג בבחינה גם משקף את הסטנדרט הלימודי הגבוה עליו אנו מקפידים לאורך כל שנות הלימודים, ומבסס את מעמדנו כמוסד אקדמי ומקצועי מיטבי בתחום הסיעוד. מערכת הבריאות בארץ תזכה כעת בתוספת כח אדם חדש צעיר ומשמעותי, שהיא כה זקוקה לו. אני מאחלת למסיימות הטריות שלנו הרבה הצלחה בעתיד המקצועי".

תמונות: המרכז האקדמי לב 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה