חברי הכנסת מסיירים בכניסה לעיר ירושלים



רגע לפני היציאה לפגרת הקיץ של הכנסת, חום יולי לא הרתיע את חברי הכנסת שעלו על מגפיים ונכנסו מתחת לאדמה לסיור עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת, במנהרה באורך של מעל ל-70 מטרים (בסופו של דבר תהיה באורך של כ-250 מטר), הנחפרת בימים אלה במסגרת פרויקט הקמת רובע העסקים החדש 'הכניסה לעיר' בירושלים

חברי הכנסת משדולת ארץ ישראל ושדולת ירושלים ובהם; יואב קיש, בצלאל סמוטריץ׳, אמיר אוחנה, נורית קורן, מוטי יוגב, מנחם מוזס ואיתן ברושי סיירו במשך כשעתיים באתר העבודות שיהפוך בשנים הבאות למחלף חדש בכניסה לעיר.

'הכניסה לעיר' הינו פרויקט בעל חשיבות לאומית אשר ימצב את העיר ירושלים על המפה הבינלאומית כמרכז עסקים, בילוי ופנאי ואשר צפוי להוסיף כ-60 אלף מקומות עבודה חדשים. הפרויקט יזניק את ירושלים קדימה ויעניק לתושביה מגוון אפשרויות תעסוקה, מוסדות תרבות חדשים ושדרוג משמעותי באמצעי התחבורה הכוללים רכבת מהירה מת"א, שני קווי רכבת קלה ומחלף מתקדם ובו הפרדה מפלסית לתנועה משולבת של תחבורה ציבורית, תחבורה פרטית והולכי רגל.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "מעל האדמה ומתחתיה, ירושלים פורצת דרך ומתפתחת וחושפת לא רק את השורשים ההיסטוריים אלא גם את התפתחותה בראייה אל העתיד". ברקת פנה אל חברי הכנסת ואמר להם "נצטרך את המשך הרוח הגבית שלכם בכנסת ובממשלה לדברים הטובים שקורים בירושלים!".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה