ארבעת סרטי הפעולה הגדולים של שנת 2017



סרטי פעולה הנם סרטים שצולמו במיוחד בשביל ז'אנר הפעולה, האקשן והמתח. סרטי פעולה נוהגים להופיע רבות עם ז'אנר נוסף: דרמה, מדע בדיוני וכו'... הרבה אנשים מתחברים לסוג סרטים משולב כמו זה. לרוב, הקהל נוהג לצפות בסרטים אלה כאשר הם טריים (עלו לא מזמן), בקולנוע, עם חברים. הסרטים פחות נחשבים לסרטי משפחה מפני שאינם מתאימים לכל הגילאים, ומלווים בהמון אפקטים מרהיבים שכדאי מאוד לצפות בקולנוע, בטלוויזיה או במחשב הם פשוט – יתבזבזו. הז'אנר נפוץ מאוד על מסך הטלוויזיה, המחשב או הקולנוע שלנו ונחשב לסרטים מומלצים ביותר – אך אלו הם ארבעת סרטי הפעולה הטובים ביותר שעלו בשנת 2017?

 

. המגדל האפל: המגדל האפל הנו דוגמה לסרט מתח ומדע בדיוני (פנטזיה) אשר מבוסס על סדרת הספרים "המגדל האפל" שנכתב על ידי סטיבן קינג. הסרט מספר על אדם העונה לשם "רונלד דשיין" אשר צריך להגן על מגדל אפל, בעזרת יכולותיו המרשימות על האקדח. המגדל האפל הוא מגדל עתיק שקיים משכבר ימים, והוא אחראי על תמיכה פיזית של המציאויות בהן אנו חיים. רונלד מגן על המגדל מוולטר או'דין, המכונה גם "האיש בשחור". וולטר הוא מכשף מסתורי, אפילו גילו לא ידוע, שהציב לו מטרה להשמיד את המגדל האפל ואת כל המציאות בה אנו חיים היום. 
הסרט מומלץ לכל חובבי המתח, הפעולה, היריות והפנטזיה.

 

3. כוכב הקופים: המלחמה: כוכב הקופים (המלחמה) הוא סרט פעולה ובדיוני ביותר המבוסס בחלקו הקטן על דמויות שעובדו מרומן צרפתי בשם "כוכב הקופים". הסרט הנו סרט המשך לסרטו הקודם "כוכב הקופים: השחר" אשר הוקרן במסכים בשנת 2014 והצליח ברחבי עולם הצלחה גדולה. סיזר (מנהיג הקופים) ושאר השבטים נאלצים לצאת במלחמה נגד בני האדם בפיקודו של קולונל אכזרי וחסר רחמים. לאחר אובדן רב מאוד של קופים, סיזר יוצא למסע נקמה, לנקום את נקמת בני עמו. בסופו של המסע סיזר מגיע אל הקולונל ונלחם בו, בקרב שיכריע את עתיד כוכב הלכת בו הם חיים. 
הסרט מותח ומעניין, אך לא מומלץ כלל לשונאי מדע בדיוני, מפני שכולו מתעסק בהמון פנטזיה ומדע בדיוני.

 

2. ספיידרמן: השיבה הביתה: ספיידרמן. החנון האהוב שנעקץ על ידי עכביש והפך לגיבור העל המוצלח ביותר. הסרט הוא סרט גיבורי על, מתח ופעולה אשר ממשיך את קודמיו, סדרת סרטי ספיידרמן ועל חוברות הקומיקס של ספיידרמן. הסרט מספר על פיטר פארקר לאחר מלחמת האזרחים של קפטן אמריקה, מנסה להפוך את חייו לקלים יותר כאשר הוא גם תלמיד ונער מתבגר, וגם גיבור על מצליח וחשוב. פיטר נאלץ להתעמת נגד נבל העל בשם "הנשר" בכדי לעצור אותו ואת עוזריו מגניבת נשק. 
כמו כל סרטי ספיידרמן, הסרט מומלץ ביותר לכל חובבי האקשן וגיבורי העל.

1. וונדר וומן: וונדר וומן, אשת העל היפיפייה אשר מככבת בתפקידה השחקנית הישראלית "גל גדות". הסרט הנו משלב הרבה סוגים יחד: סרטי פעולה, מתח, מעט דרמה ומעט פנטזיה. בעיקר בסופו. הוא מבוסס על סדרת חוברות הקומיקס רבת המכר של וונדר וומן והרביעי במספרו של החברה אשר העלתה את הסרט. הסרט מספר על האמזונות, בנות שנבראו בצלם זאוס על מנת להחדיר טוב בלבם של בני האדם, לאחר שארס, אל המלחמה, השחית אותם. דיאנה היא ילדה, נסיכת האמזונות שתמיד רצתה ללמוד להילחם ולהציל את העולם. הסיפור מתקדם והיא גדלה להיות נערה חזקה שלבסוף יצאה למשימה להרוג את ארס. 
וונדר וומן הוא סרט מעולה שמומלץ לכל אדם, חובב כל סוג סרט. ובפרט, למשפחה.

כל הסרטים המוצגים להנ"ל הם סרטים מומלצים שזכו להרבה ביקורות טובות ממובילי התחום. צפייה מהנה!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה