במקום שולחן עם בורקסים - הישיבות בעיריית ירושלים סביב מסלול הליכה



עיריית ירושלים מציגה: WALK AND TALK מסלול הליכה חדש שהכשירה העירייה בככר ספרא, המיועד לקיום ישיבות, פגישות ודיונים של מנהלים ועובדים - תוך כדי הליכה ספורטיבית

המסלול באורך של כ-700 מטר מקיף את ככר העירייה, מלווה בשילוט ממותג על רצפת המסלול שכולל מידע על המרחק שעבר ומסרים בריאותיים.  כדי לעודד את השימוש במסלול – עובדים ומנהלים שיקיימו פגישות עבודה בהליכה יקבלו בסיום הפגישה ארטיק בריאותי. כמו כן, בסיום המסלול תקים העירייה עמדת הטענה לטלפונים סלולריים לטובת העובדים והמנהלים. יצויין כי  המסלול מונגש לבעלי מוגבלויות.

הקמת המסלול החדש היא חלק מתהליך הכנסת שיטות עבודה חדשניות לעירייה והמסלול יאפשר למנהלים לשנות את שגרת העבודה ולקיים דיונים ופגישות תוך שילוב פעילות גופנית ושמירה על הבריאות.

ראש העיר ניר ברקת ציין כי "בכל העולם מפתחים שיטות ניהול ועבודה חדשות ששוברות את קירות המשרדים הישנים ומאפשרות יצירתיות ושינוי אווירה. זה מביא לאיכות גבוהה יותר, יעילות, עליה בשביעות הרצון של העובדים, וכמובן גם לכושר גופני ובריאות. אני בטוח שגם בתחומים האלה מציון תצא תורה". 

מנכ"ל העירייה אמנון מרחב הוסיף כי "זהו פרויקט נוסף במסגרת סדרת פרויקטים שאנחנו מובילים בעירייה, בשכונות ובמערכת החינוך להפיכת ירושלים לעיר בריאה יותר תחת המיזם "ירושלמים בוחרים בריא" בשיתוף משרד הבריאות, לצד הכנסת שיטות עבודה מתקדמות וחדשניות ושיפור מתמיד של השירות לתושבים".

את המסלול פיתחו והקימו מינהל תפעול יחד עם אגף הספורט בעירייה, הרשות לאיכות השירות ותכנית ירושלמים בוחרים בריא המופעלת בשיתוף משרד הבריאות.

תמונה: דוברות העירייה  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה