חנן רובין (התעוררות) התפטר מתפקידו



חבר מועצת העיר, חנן רובין, התפטר מתפקידו לאחר שכיהן 4 שנים. רובין, הגיש אתמול את מכתב ההתפטרות לראש העיר, ניר ברקת ויו"ר סיעת התעוררות, עופר ברקוביץ. לדבריו אין קשר למשבר בין ראש העיר להתעוררות

אתמול בערב (ראשון), חבר מועצת העיר חנן רובין, הגיש מכתב התפטרות לאחר שכיהן 4 שנים במועצת העיר. לדבריו ההתפטרות לא נובעת "מהמלחמה האחרונה עם ברקת", אלא תחושה של מיצוי בתפקיד. 

רובין, פרסם בחשבון הפייסבוק שלו, פוסט ארוך ומפורט בו הוא כתב על תחושותיו והחלטתו בנושא; "היום, אחרי 5 שנים, מתוכן 4 כחבר מועצת העיר מטעם תנועת התעוררות, אני עוצר את הכל. כי יש מי שצריך לסמן וי על ריצת מרתון, ויש מי שמסמן וי על קפיצת באנג'י, ויש אותי, שרוצה לסמן וי על זה שוויתרתי על הכח והמומנטום שהיה לי. ורק אחרי שאצליח לעשות את הוויתור הזה, כשאשב בבית ואתגעגע לפגישות הליליות אצל ראש העיר, לאקשן עם החרדים, לנסיונות גישור השונים, ליכולת להחליט משהו ולראות מערכת עירונית שלמה מבצעת, לתחושות הכבוד בכל אירוע - רק אז אדע שאני ראוי באמת להיות בעולם שאני כל כך להוט לשנות, ויכול באמת לשרוד אותו."

"אתם בטח שואלים מה עכשיו. גם אני. את הזמן הקרוב אני רוצה להשקיע במיזם שהקמתי לפני שנה יחד עם יובל, יפתח ותמרה, בניסיון לפתור בעיות חברתיות בישראל באמצעות טכנולוגיה. לנסות לחוות משהו אחר ממה שחוויתי בשנים האחרונות, ולהרגיש געגועים למערכת הפוליטית, לא מתוך תוצר של התמכרות אלא מתוך תחושה של שליחות. אני רוצה לעסוק הרבה בעבודת המידות, נגינה, כתיבה, לימוד תורה, ספורט, יצירה ומשפחה, ורוצה גם להיות חלק קטן ממה שקורה בפוליטיקה - בהתעוררות ובעירייה ובכלל, ולצד כל זה לזכור תמיד ש'אַ מֶענְטְש טרַאכְט אוּן גוֹט לַאכְט' (האדם מתכנן ואלוהים צוחק). "


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה