1:3 לבית"ר על הפועל עכו. בית"ר ראשונה



בית"ר ירושלים עלתה זמנית למקום הראשון אחרי ניצחון קל יחסית על הפועל עכו החלשה. הקריאות לפיטורי בני בן זקן מצד הקהל נמשכו למרות הניצחון.

פלאש 90

אחרי התיקו 2:2 נגד הפועל ב״ש ביום שני האחרון, בית״ר ירושלים פגשה הערב (20:30) את הפועל עכו החלשה. יוסי בניון שהגיע בתחילת העונה לבית״ר ירושלים רק כדי לשחק כדורגל כהגדרתו, שוב לא נכלל בהרכב הפותח של הצהובים שחורים אבל עלה בדקה ה-77' אחרי קריאות "בני תתפטר" של הקהל הירושלמית.

הבדלי הרמות ניכרו היטב במשחק בעכו וכבר בדקה ה-9 העלה איתי שכטר את הצהובים-שחורים ליתרון.  הפועל עכו הראתה לעיתים כדורגל חיוני והתפקי ולוטם זינו השווה בדקה ה-14. השער היפה של המשחק ואולי של כל העונה הגיעה בוולה אדיר של בלם בית"ר ירושלים טל כחילה שכבש מ-18 מטר היישר לחיבורים של רם שטראוס. 2:1 לבית"ר. הקינוח הגיע בדקה ה-93 כאשר אנתוני וראן נכנס לרחבה, הסתובב כמו חלוץ "9" קלאסי וקבע את תוצאת הסיום. 3:1 לבית"ר

בדקה ה-77' פשט יוסי בניון את האימונית ונכנס למשחק. יוסי בניון סירב לענוד את סרט הקפטן והעביר אותו לקלאודמיר. הקהל הבית"רי לא נשאר חייב למאמן בני בן זקן וקרא לו להתפטר.

רוני לוי, מאמן אנורתיסיס שמקורב ליוסי בניון אמר בשישי האחרון לרדיו ירושלים כי לפי הערכתו יוסי בניון יישאר בבית״ר עד סוף העונה ואז יפרוש למרות שלא מרבה לשחק.

בית"ר ראשונה זמנית בטבלת ליגת העל. הערב הפועל באר שבע תפגוש את הפועל קריית שמונה ותוכל לעלות למקום הראושן במקומה של בית"ר.

תמונה: ארכיון פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה