פורץ רכבים משכפל מפתחות לרכב - מנעולן בירושלים



זה נכון שאפשר לשכפל כל מפתח בצורה אפשרית וקלה מאידך, האם שמעתם פעם על הסכנות הכרוכות בכך? מה קורה כאשר מפקידים את המפתח בידיים הלא נכונות או בוחרים לשכפל אצל האדם הלא נכון? כדי לדעת איך נראה ואיך צריך לשכפל מפתחות רכב, פורץ הרכבים המוסמך שלומי עונה כל השאלות שישאירו את הסיכון מאחור ויסייעו לכם לצאת לדרך צלחה.

 

שכפול לרכב שתלוי באימובילייזר

נכון להיום הרכבים שלכם מתקשרים עם המחשב בזכות השבב של מפתחות הרכב. התקשורת הנכונה היא זו שתתנה את הנעת הרכב ולכן חשיבות השכפול של המפתחות קריטית ביותר. כאמור, אם אין תקשורת או קוד לא נכון, המפתח לא רק שלא יפתח אלא יעשה נזקים מיותרים שאפשר וגם חובה למנוע. לצד זאת, חשוב להזכיר גם רכבים עם כרטיס חכם- גם כאן במידה והכרטיס לא יכיל שלט ששולט באזעקת הרכב ובפתיחה ובסגירה הרכב לא יתניע. המפתח החכם הוא למעשה מעגל אלקטרוני ששולח תדר אל מחשב המנוע  כדי להניע- התדר לא נכון? צפויות לכם לא מעט בעיות. חשוב לציין כי לשכפל מפתחות צריך לעשות בחכמה ולא רק מפני שזה נושא רגיש אלא משום היכולת לעשות זאת במקום הלא נכון ואז לגלות כי הרכב לא מניע או לא נפתח כפי שחשבתם- דבר שיאריך את המצב הנתון וימנע מכם לצאת לעבודה או לפגישה החשובה.

שכפול רכב – כל הסכנות תחת קורת גג אחת

ועכשיו לחלק הקריטי, בעיות ורגישויות של אנשים שמשכפלים מפתחות לרכב במקום הלא נכון- למה זה כל כך מסוכן? דמיינו מישהו זר שיכול לפתוח את הרכב שלכם. ברגע שנתתם את מבטחכם באדם שאתם לא מכירים, ברגע שביקשתם נתתם לו למעשה את כל המידע הרגיש והוא ייצר במיידי מפתחות נוספות ואת התשובה אתם יודעים. מכאן ראוי לציין כי שכפול או שחזור מפתח לרכב הינו קריטי אבל יותר קריטי במי אתם בוחרים לפעולה. וודאו כי מדובר במנעולן מורשה מטעם משטרת ישראל. האם הוא מוסמך? על אחת כמה וכמה- זה מעיד על הכשרה מקיפה וניסיון עשיר בתחום.

מחפשים מישהו שיסייע לכם לפתור את הבעיה? מרגיש לכם שהכול קרה בהפתעה ואתם חייבים מנעולן מקצועי ואמין כאן ועכשיו? לשלומי יש את הפתרון המושלם עבורכם.

צרו קשר עכשיו עם פורץ רכבים מוסמך שלומי וקנו את השקט הנפשי שלכם. 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה